کد خبر : 2066320 | 11 شهریور 1403 ساعت 00:18 | 10.8K بازدید | 11 دیدگاه

دکلان رایس: سخت‌گیرانه‌ترین اخراج ممکن بود!

دکلان رایس؛ هافبک آرسنال به هیچ وجه کارت زرد دومی که برابر برایتون دریافت کرد را منصفانه نمی‌داند.

دکلان رایس: سخت‌گیرانه‌ترین اخراج ممکن بود!

به گزارش "ورزش سه"، جنجالی‌ترین صحنه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در بازی آرسنال و برایتون با اخراج بحث برانگیز دکلاین رایس در دقیقه ۴۹ بازی رخ داد. اخراجی که در نهایت منجر به دریافت گل تساوی توسط آرسنال و پایان بازی با نتیجه ۱-۱ شد تا دو امتیاز مهم خانگی برای شاگردان میکل آرتتا از دست برود.

دکلان رایس؛ هافبک توپچی‌ها بعد از بازی درخصوص این صحنه گفت: "فکر می‌کنم از چهره‌ام مشخص باشد که هنوز در شوک این اخراج قرار دارم. من رفتم جلوی بازیکن حریف و توپ را دور کردم. هیچ تخلفی از من رخ نداد که او و داور بخواهند آنطور من را مجازات کنند.

واقعا تصمیم سخت گیرانه‌ای بود. اما به هواداران آرسنال قول می‌دهم این شب تلخ را جبران کنم. جا دارد از بازیکنان و سرمربی بابت اینکه با اخراج خودم آن‌ها را بشدت تحت فشار قرار دادم عذرخواهی کنم.

وقتی اخراج می‌شوی واقعا حس بدی به سراغت می‌آید. البته باید بگویم خوش‌شانس بودم که تیمم با درایت کادر فنی و بازیکنان در زمین، با وجود اخراج من توانست یک امتیاز از این بازی بگیرد. قول می‌دهم امتيازات از دسته رفته امشب را جبران کنم."

جالب اینکه این نخستین اخراج دکلان رایس در دویست و چهل و پنجمین بازی او در تاریخ لیگ برتر بود. با این حساب او بازی حساس بعدی آرسنال برابر تاتنهام در دربی شمال لندن را از دست داد.

دیدگاه‌ها