کد خبر : 2066317 | 11 شهریور 1403 ساعت 06:08 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

دست برزیلی علیه زیباترین گل هفته

مدافع چپ گل‌گهر نزدیک بود با پای غیرتخصصی، توپ را به کنج دروازه نساجی بفرستد.

دست برزیلی علیه زیباترین گل هفته

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در کنار پیروزی یک بر صفر و از دست دادن پنالتی مقابل نساجی مازندران، شانس‌های گلزنی دیگری هم داشت که جدی‌ترین آنها را سید ابوالفضل رزاق‌پور خلق کرد و نزدیک بود دروازه تیم شهرش را به زیباترین شکل ممکن باز کند که لوان پولی مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

رزاق‌پور که در آخرین بازی فصل قبل برای گل‌گهر موفق به گلزنی در نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان شده بود، قصد داشت نخستین گل فصل جدیدش را در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به ثمر رساند، اما سر توپ تماشایی و شوت پای راست و غیر تخصصی او به کنج دروازه نساجی مازندران را گلر برزیلی حریف درآورد.

2075501

این مدافع چپ که فصل گذشته 6 پاس گل داد و در دیدار مقابل نساجی مازندران هم با نفوذهای خود از سمت راست زمین خلق موقعیت کرد و یک شوت هم به چارچوب دروازه پولی زد، مهم‌ترین اتفاق را که نقش موثری در برتری تیمش داشت، با گرفتن اخراجی از تیم حریف به وجود آورد.

رزاق‌پور در کنار نمایش خود در سمت چپ خط دفاعی گل‌گهر، در شروع نیمه دوم با توپ‌ربایی در میانه میدان کاری کرد تا محمدرضا حسینی روی او مرتکب خطا شود و داور کارت زرد دوم را به بازیکن نساجی نشان بدهد و شرایط پیروزی سیرجانی‌ها فراهم شود.

دیدگاه‌ها