کد خبر : 2066313 | 11 شهریور 1403 ساعت 00:00 | 11.1K بازدید | 43 دیدگاه

فن‌دایک: من و لیورپول و یک داستان طولانی

ویرژیل فن‌دایک؛ ستاره لیورپول، در مصاحبه‌ای درباره جذب فدریکو کیه‌زا و آینده خود در این باشگاه صحبت کرد.

فن‌دایک: من و لیورپول و یک داستان طولانی

به گزارش "ورزش سه"، ویرجیل فن دایک در مصاحبه‌اش در روز شنبه از اینکه لیورپول فدریکو کیه‌زا را از یوونتوس به خدمت گرفته، ابراز خوشحالی کرد و همچنین اشاره‌ای تازه به آینده خود کرده است. کاپیتان قرمزها تابستان آینده قراردادش به پایان می‌رسد.

لیورپول در پنجره نقل و انتقالات فدریکو کیه‌زا را از یوونتوس به خدمت گرفت که با توجه به قیمت کم و کیفیت بالایش می‌تواند خرید فوق‌العاده‌ای باشد. حتی اگر لیورپول بدون فدریکو کیه‌زا به الدترافورد برود، فن دایک از جذب این مهاجم توسط باشگاه تحت تأثیر قرار گرفت.

2075496

او گفت: «فکر می‌کنم با توجه به طولانی بودن فصل و تعداد زیاد بازی‌ها، قطعاً می‌توانیم از هر بازیکن باکیفیتی که نیاز باشد، استفاده کنیم. و اینکه کیه‌زا به تیم اضافه شده، یک خرید بسیار خوب است، به ویژه با توجه به معامله‌ای که انجام شده و پول نه‌چندان زیادی که پرداخت کرده‌ایم.

نباید فراموش کنیم که جذب بازیکنان به آن آسانی که همه فکر می‌کنند نیست. می‌دانم که باشگاه در تلاش است تا معاملات را انجام و کار درست را انجام دهد.»

او در ادامه درباره آینده‌اش گفت: «من شخصاً احساس بسیار خوبی دارم، احساس می‌کنم داستان ما هنوز به پایان نرسیده و مدت زیادی از آن باقی مانده. سال‌های زیادی مانده و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

او درباره فرمش افزود: «سخت‌ترین چیز در فوتبال امروزی ثبات و بازی کردن تعداد زیادی بازی و در دسترس بودن است. شاید این گاهی اوقات نادیده گرفته شود. بعد از تعطیلات ملی، هر هفته دو بازی داریم و من از آن لذت می‌برم زیرا بازی کردن زیباترین چیز ممکن است. به ویژه زمانی که برای باشگاهی مانند لیورپول بازی می‌کنید.»

دیدگاه‌ها