کد خبر : 2066312 | 11 شهریور 1403 ساعت 00:00 | 42K بازدید | 227 دیدگاه

توییت جنجالی از سخنگوی حزب جمهوری‌خواه کاتالونیا

اگر رئال فردا ببازد، نوه نگریرا را هم متهم می‌کنند!

گابریل روفیان؛ سخنگوی حزب جمهوری‌خواه کاتالونیا در کنگره نمایندگان اسپانیا، در فضای مجازی به رئال مادرید طعنه زد.

اگر رئال فردا ببازد، نوه نگریرا را هم متهم می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، روفیان یکی از شخصیت‌هایی است که به شدت به فوتبال علاقه‌مند است و هر از گاهی نظرات خود را در مورد مسائل فوتبالی بیان می‌کند که معمولاً جنجال‌برانگیز می‌شود. پس از پیروزی ۷-۰ بارسلونا مقابل رئال وایادولید در هفته چهارم لالیگا، روفیان در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد که در آن به رئال مادرید طعنه زد: «اگر رئال مادرید فردا ببازد یا مساوی کند، حتی نوه نگریرا را هم متهم می‌کنند.»

این پیام به پرونده معروف نگریرا اشاره دارد که در آن رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا به اتهام فساد و پرداخت‌های مشکوک از سوی باشگاه فوتبال بارسلونا برای داوری به سود این تیم کاتالانی شده است. این پیام ممکن است این تصور را ایجاد کند که روفیان طرفدار بارسلونا است، اما در واقع او طرفدار تیم اسپانیول است. با این حال، او ضد مادریدیستا نیست و در مصاحبه‌ای با کوپه اعتراف کرد که: «من طرفدار اسپانیول و کمی هم رئال مادرید هستم. عضو باشگاه نیستم، اما هوادار تیم هستم.»

2075494

پس از انتشار این توییت که در عرض چند دقیقه وایرال شد، گابریل روفیان با موجی از نظرات مواجه شد، از جمله این کاربر که می‌دانست او طرفدار کدام تیم است: «وقتی طرفدار اسپانیول هستی، اما به رأی نیاز داری.» همچنین بسیاری از کاربران به طور مستقیم به او حمله کردند. مانند این کامنت: «چه خسته‌کننده‌ای، فوتبال را ول کن. رقت‌انگیزی!»

دیدگاه‌ها