کد خبر : 2066311 | 10 شهریور 1403 ساعت 23:58 | 15.3K بازدید | 54 دیدگاه

پایان سکوت نیکو ویلیامز: هیچ‌جا بهتر از بیلبائو نمیشه!

نیکو ویلیامز؛ ستاره اسپانیایی، تایید کرد که برای یک فصل دیگر در اتلتیک بیلبائو می‌ماند.

پایان سکوت نیکو ویلیامز: هیچ‌جا بهتر از بیلبائو نمیشه!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو در هفته چهارم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با گل آنخل کوره‌آ 1-0 شکست خورد.

پس از این بازی نیکو ویلیامز به سکوت طولانی مدت خود پایان داده و درباره اتفاقاتی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رخ داد، صحبت کرد.

ویلیامز تا 2027 قرارداد دارد اما با این حال در تابستان مورد توجه پاری سن ژرمن و بارسلونا قرار داشت که در نهایت تصمیم گرفت در بیلبائو بماند.

ویلیامز پس از بازی امشب به دازن گفت: "من باید خیلی چیزهای بیشتری را ثابت کنم و اتلتیک برای من همه چیز است. مشخص است که اینجا خوشحالم. این کارها توسط ایجنت من انجام می‌شود. تصمیم گرفتم یک سال دیگر اینجا باشم و از بازی در مسابقات اروپایی لذت زیادی خواهم برد."

2075492

او درباره آینده‌اش گفت: "بارها قصدم برای ماندن در اینجا زیر سوال رفته اما همیشه پیام‌های مثبتی دریافت کرده‌ام. همچنین با اینکه پیشنهادات زیادی روی میز داشته‌ام، با تمام وجودم اتلتیک را دوست دارم."

هافبک ملی‌پوش اسپانیایی تایید کرد که برای یک فصل دیگر در این باشگاه می‌ماند: "می‌خواهم یک سال دیگر بمانم و با اتلتیک از حضور در اروپا لذت ببرم. پس از تعطیلات با پدر و مادرم صحبت کردم، همچنین با برادرم و تصمیم گرفتیم یک سال دیگر اینجا بمانم."

او همچنین در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "همه می‌دانند اتلتیک برای من چه معنایی دارد. ماندن یک تصمیم مشترک بود و خانواده‌ام خیلی از من حمایت کردند. احساس اتلتیک منحصر به فرد است و من آن را با ماندنم در اینجا، نشان داده‌ام. قلب من با اتلتیک است و در بیلبائو بسیار خوشحالم چون بهترین مکان برای رشد است."

او درباره دلایل خود برای ادامه همکاری با بیلبائو عنوان کرد: "مهمترین چیز خانواده است، همه چیز فوتبال نیست. شما به خانواده و دوستان فکر کنید. در ضمن هم‌تیمی‌ها هم هستند، ما یک گروه هستیم. از کودکی در اینجا بوده‌ام و جایی بهتر از این باشگاه برای ادامه رشد وجود ندارد."

دیدگاه‌ها