کد خبر : 2066308 | 10 شهریور 1403 ساعت 23:56 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

تیم آنتونیو کونته یک بازیکن اضافی دارد

شاگردان آنتونیو کونته نمایش ضعیفی مقابل پارما در نیمه نخست داشتند و با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند.

تیم آنتونیو کونته یک بازیکن اضافی دارد

به گزارش "ورزش سه"، در روز دوم از هفته سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم‌های پارما و ناپولی در ورزشگاه مارادونا به مصاف هم رفته‌اند. ناپلی‌ها از دو بازی قبلی خود سه امتیاز بدست آورده‌اند و پارما نیز تا اینجا بازگشت باشکوهی بعد از دوسال به سری آ داشته و موفق به کسب چهار امتیاز در دوهفته اول رقابت‌ها شده است.

پارمایی‌ها با وجود آنکه در این دیدار میهمان هستند اما بازی را تهاجمی‌تر از حریف پرمهره خود آغاز کردند و در دقیقه ۱۴ دروازه الکس مرت را به معنای واقعی کمله به توپ بستند! در این لحظه از بازی ابتدا روی ارسال خوب انریک دل پراتو، ضربه سر والنتین میخایلا به تیر دروازه ناپولی برخورد کرد و با دفع ناقص مدافعان میزبان توپ موقتا دور شد اما بلافاصله بعد از این صحنه، استپ توپ و چرخش بی‌نظیر یوان بونی با ضربه دیدنی او همراه شد که توپ مجددا با برخورد به تیرک دروازه راهی به دروازه میزبان پیدا نکرد.

2075483
2075485

هرچند پارمایی‌ها پنج دقیقه بعد از این گل توسط یوان بونی به گل اول رسیدند و تا پایان نیمه نخست نیز آن دفاع کردند. شاگردان آنتونیو کونته در نیمه اول خوش‌شانس بودند که بیش از یک از حریف شگفتی‌ساز خود دریافت نکردند.

دیدگاه‌ها