کد خبر : 2066305 | 10 شهریور 1403 ساعت 23:34 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی احساسی لاتزیو: سفر خوش آقای گوران

باشگاه لاتزیو به شکلی احساسی به اسون گوران اریکسون؛ سرمربی سابقش که با این تیم اسکودتو؛ جام برندگان، سوپرجام اروپا و عناوین دیگر را کسب کرده بود ادای احترام کرد.

خداحافظی احساسی لاتزیو: سفر خوش آقای گوران

به گزارش "ورزش سه"، این مربی سوئدی روز دوشنبه در سن ۷۶ سالگی درگذشت. او در ژانویه اعلام کرده بود که به سرطان مبتلا شده و پزشکان هشدار داده‌اند که نمی‌توانند او را درمان کنند. اریکسون با نگرش مثبت خود به این اتفاق، همه را تحت تأثیر قرار داد و از زمان باقی‌مانده خود برای بازدید از باشگاه‌های قدیمی‌اش و تحقق چندین آرزو استفاده کرد، از جمله مربیگری لیورپول در آنفیلد.

امشب لاتزیو در هفته سوم سری A میزبان میلان است و در آغاز بازی به این مربی ادای احترام کرد. در ویدئویی که در استادیوم المپیکو نمایش داده شد، لحظات افتخارآمیز او در لاتزیو پخش شد و همچنین تصاویری از بازدید اخیر او از این ورزشگاه که به شکل پرشوری مورد استقبال هواداران قرار گرفت، نشان داده شد.

2075478

داریو مارکولین، که بخشی از آن تیم افسانه‌ای لاتزیو بود، سپس با پیراهن ویژه‌ای که به اریکسون اختصاص داده شده بود و نام او روی آن حک شده بود، وارد زمین شد.

2075479

همه این نمایش‌ها با آهنگ «راه من» از فرانک سیناترا همراه بود. بنرهای هواداران نیز شامل پیام‌های قدردانی از اریکسون بابت خلق لحظات فوق‌العاده‌ای برای آنها بود. آنها با پیام «سفر‌ خوش آقای ارسون» با مربی افسانه‌ای تیم‌شان خداحافظی کردند.

دیدگاه‌ها