کد خبر : 2066295 | 10 شهریور 1403 ساعت 22:57 | 23K بازدید | 111 دیدگاه

گواردیولا: با تفنگ هم نمی‌شود هالند را متوقف کرد!

پپ گواردیولا؛ سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی مقابل وستهم، از ارلینگ هالند تمجید کرد.

گواردیولا: با تفنگ هم نمی‌شود هالند را متوقف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس موفق شد در یک دیدار خارج از خانه در لندن، وستهم را ۳-۱ شکست دهد. هر سه گل سیتیزن‌ها را ارلینگ هالند به ثمر رساند تا آنها با ۹ امتیاز و کسب حداکثر پیروزی، فصل را به شکلی قدرتمند آغاز کرده باشند. پس از پایان بازی پپ گواردیولا به مقابل خبرنگاران رفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

سه بازی و سه برد؟
رسما پیش‌فصل به پایان رسیده است. هفته‌ای یک بازی انجام می‌دادیم و فصل فوق‌العاده‌ای بود. از الان باید هفته‌ای دوتا بازی انجام دهیم و فصل تازه شروع می‌شود.

2075467

درخشش هالند؟
از ابتدای بازی، او باور نکردنی بود. گل دوم، اول، سومی، هر سه بی‌نظیر بودند. با این طرز فکر، او هر کاری می‌تواند انجام دهد. اعداد در سن او و بازی‌هایی که انجام داده است، شگفت‌انگیز هستند. همه او را به خاطر کارهایی که در زمین انجام می‌دهد دوست دارند. حتی اگر رقیب هم باشید نمی‌توانید کیفیت او را انکار کنید. من با پزشکان صحبت کردم و او هیچ مشکلی ندارد. در بهترین فرمش قرار دارد و هیچوقت اینقدر خوب نبوده.در حال حاضر هیچ مدافعی نمی‌تواند جلوی هالند را بگیرد. حتی با یک تفنگ هم نمی‌تواند‌ این کار را انجام دهد. حالا او می‌رود تا با نروژ در لیگ ملت‌ها بازی کند و این یک پرواز ۱۰ ساعته است. او باید مراقب باشد. می‌دانم چقدر فرم خوبی دارد اما باید تلاش کنیم او را در این حالت نگه داریم.

وضعیت مصدومیت فودن؟
او ۴۵ دقیقه مقابل چلسی بازی کرد و بعد از آن، احساس خوبی نداشت. ما آزمایشاتی را انجام دادیم. او احساس بهتری دارد اما کاملا خوب نیست، بنابراین ترجیح می‌دهیم به او فرصت دهیم تا بعد از تعطیلات ملی به ترکیب بازگردد.

می‌توانید این فرم را پس از فیفا دی هم حفظ کنید؟
نمی‌دانم. سوالی پرسیدید که هیچکس جوابش را ندارد. باید ببینیم وضعیت بازیکنان پس از بازی‌های ملی چگونه خواهد شد. این یک موضوع کلیدی است.

دیدگاه‌ها