کد خبر : 2066294 | 10 شهریور 1403 ساعت 22:55 | 6.7K بازدید | 16 دیدگاه

ناراحتی لورکوزنی‌ها: خیلی راحت گل خوردیم!

بازیکنان بایرلورکوزن ناراحتی خود از شکست مقابل لایپزیش را ابراز کرده و امیدوار هستند که در بازی‌های بعدی به راحتی دروازه‌‌ تیمشان باز نشود.

ناراحتی لورکوزنی‌ها: خیلی راحت گل خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی هفته دوم بوندس‌لیگا در خانه با دو گل از لایپزیش پیش افتاد و برخلاف جریان بازی سه گل دریافت کرد تا سه امتیاز مهم را از دست بدهد.

مهمتر از این سه امتیاز، پایان روند شکست‌ناپذیری لورکوزن بود که قهرمانی فصل گذشته بوندس‌لیگا بعد از 35 بازی در این رقابت‌ها، بالاخره شکست خورد.

جاناتان تاه؛ مدافع لورکوزن، با ناراحتی از این شکست گفت: "ما فرصت‌هایی داشتیم که بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی راحت بود و اینکه گل نزدیم هم یک مشکل بود. در مجموع، ما بازی بسیار بهتری نسبت به حریف انجام دادیم. به عنوان یک تیم بازی کردیم، البته در دفاع اشتباهاتی هم داشتیم. اما ما به عنوان تیم دفاع و حمله می‌کنیم. امروز در یکی دو موقعیت خواب بودیم و بعد هم دیدیم که اینطور شکست خوردیم."

2075464

سیمون رولفس؛ مدیر ورزشی لورکوزن، درباره این شکست خانگی عنوان کرد: "به نظرم کمی راحت گل خوردیم. تلخ است اما باید بپذیریم. ما باید ثبات را در خط دفاعی به دست آوریم اما امروز آنقدر که باید خوب عمل نکردیم. همه چیز هنگام مالکیت توپ عالی پیش رفت اما خوب دفاع نکردیم."

جرمی فریمپونگ، گلزن لورکوزن، در توصیف این شکست عنوان کرد: "البته که برای ما دردناک است چون ما امروز از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. درنهایت ما شکست خوردیم چون لایپزیش از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. بازی خوبی انجام دادیم اما باید گل بزنیم. ما به کار روی این موضوع در تمرینات ادامه خواهیم داد."

2075465

دیدگاه‌ها