کد خبر : 2066293 | 10 شهریور 1403 ساعت 22:40 | 13.3K بازدید | 34 دیدگاه

اتلتیک بیلبائو ۰-۱ اتلتیکو مادرید؛

برد مهم اتلتیکو با تعویض طلایی سیمئونه

اتلتیکو مادرید با گل دقیقه آخری آنخل کوره آ با نتیجه ۱-۰ از سد میزبان خود اتلتیک بیلبائو گذشت.

 برد مهم اتلتیکو با تعویض طلایی سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی‌ از بازی‌های مهم هفته چهارم رقابت‌های لالیگا، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید در استادیوم سن مامس به مصاف هم رفتند که در نهایت با گل دقیقه آخری آنخل کوره آ روی پاس طلایی الکساندر سورلوث، شاگردان دیگو سیمئونه به برتری ۱-۰ رسیدند.

ویدئو: 351882

غیبت یان اوبلاک به دلیل مصدومیت در ترکیب اولیه و حتی روی نیمکت، اولین شوک را در آستانه شروع بازی به هواداران اتلتیکو مادرید داد. نیمه نخست این بازی آبستن اتفاق خاصی نبود و تنها نکته جالبش، عملکرد خوب گلگر خرید جدید روخی بلانکو بود که بارها با نفوذهای خود خط دفاعی بیلبائو را تحت فشار قرار داد. هرچند که در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید‌.

2075461

در نیمه دوم اما دو تیم رویه خود را تا حد زیادی تغییر دادند و با میل به حمله بیشتری راهی زمین شدند. تنها دو دقیقه بعد از شروع نیمه، نیکو ویلیامز ستاره پرسروصدای روزهای اخیر بیلبائو موفق به گشودن دروازه اتلتیکو شد اما این گل پس از بررسی از طریق وی ای آر به علت در افساید قرار داشتن ویلیامز، توسط داور به درستی مردود اعلام شد.

حملات میزبان برای به ثمر‌ رساندن گل برتری‌ همچنان ادامه داشت اما شاگردان ارنستو والورده در خلق موقعیت مسلم چندان موفق نبودند. از دقیقه شصت به بعد، این اتلتیکو بود که نبض بازی را با به زمین آوردن نفرات تازه نفس در اختیار گرفت و حملات خود را روی دروازه میزبان آغاز کرد.

2075462

در این بین شلیک ناگهانی هافبک بیلبائو در دقیقه شصت و ششم می‌رفت که وارد دروازه میهمان شود اما خوان موسو با واکنش خوب بود مانع از به ثمر رسیدن این گل شد تا بازی همچنان صفرصفر باقی بماند‌.

2075463

در حالی که همه آماده به صدا درآمدن سوت پایان بازی بودند، اشتباه مهلک خط دفاعی بیلبائو و توپ‌گیری عالی الکساندر سورلوث و پاس در عمق او برای آنخل کوره آ که دقیقه ۸۸ وارد زمین شده بود، مهاجم آرژانتینی اتلتیکو را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد و او نیز با دریبل موفقش، دروازه خالی بیلبائو را باز کرد تا با این گل طلایی، شاگردان دیگو سیمئونه به دومین برد خود در این فصل برسند و هشت امتیازی شوند.

اتلتیک بیلبائو نیز با این شکست تلخ چهار امتیازی باقی ماند و به رتبه ۱۰ جدول سقوط کرد. شاگردان سیمئونه بعد از تعطیلات به مصاف والنسیا خواهند رفت و بیلبائو نیز میهمان تیم سخت‌کوش لاس پالماس خواهد بود.

دیدگاه‌ها