کد خبر : 2066290 | 10 شهریور 1403 ساعت 22:30 | 29.8K بازدید | 31 دیدگاه

پائولو پتزولانو:

متاسفانه مقابل بهترین ورژن بارسا بازی کردیم!

پائولو پتزولانو؛ سرمربی رئال وایادولید، می‌گوید تیمش با بهترین ورژن بارسلونا بازی کرده و به همین دلیل شکست سنگینی را متحمل شد.

متاسفانه مقابل بهترین ورژن بارسا بازی کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته چهارم لالیگا به مصاف رئال وایادولید رفت و با نتیجه پرگل 7-0 برنده شد.

در این که دوازدهمین امتیاز فصل را برای بارسا به ارمغان آورد، رافینیا(سه بار)، روبرت لواندوفسکی، ژول کنده، دنی اولمو و قران تورس گلزنی کردند.

پائولو پتزولانو؛ سرمربی وایادولید، پس از شکست سنگین تیمش در نشست خبری گفت: "من از هواداران و تمام مردم شهر، عذرخواهی می‌کنم. آن‌ها مستحق چنین شکست سنگینی نیستند. رقابتی از سمت ما وجود نداشت. باعث تاسف بود، هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. ما بهترین بازیکنان را به میدان فرستادیم و نتوانستیم رقابت کنیم. جزئیات زیادی وجود دارد. امروز ما زجر کشیدیم. همه ما باید هزینه آن را بدهیم. بازیکنان هر چه داشتند در زمین گذاشت اما می‌توانستند بهتر هم بازی کنند. هرگز در دوران حرفه‌‌ای‌ام چنین شکستی نداشته‌ام. با این حال باید به جلو نگاه کنیم."

2075457

بارسلونا؟

آن‌ها بازیکنانی بین خطوط دارند و می‌دانند چگونه با هر تیمی بازی کنند. اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم و ضرر کردیم. مسئولیت همیشه برعهده مربی است. من مسئولیت این شکست را می‌‌پذیرم.

عملکرد حریف؟

بارسلونا تیمی است که خیلی خوب بازی می‌کند و فضاها را به خوبی مدیریت می‌کنند. ما متاسفانه مقابل بهترین ورژن بارسا بازی و بدترین روزمان را سپری کردیم.

بارسای فلیک؟

خیلی سریع و هجومی هستند. واقعا تیم بزرگی هستند. به عنوان یک تیم می‌بینید که خیلی خوب عمل می‌کنند اما ما باید به فکر خودمان باشیم و بهتر کار کنیم.

دیدگاه‌ها