کد خبر : 2066282 | 10 شهریور 1403 ساعت 22:11 | 7.6K بازدید | 7 دیدگاه

مارسکا: ثانیه‌ای نیست که به شغلم در چلسی فکر نکنم!

انزو مارسکا؛ سرمربی چلسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل کریستال پالاس در مورد فشارهای کاری در این باشگاه صحبت کرد.

مارسکا: ثانیه‌ای نیست که به شغلم در چلسی فکر نکنم!

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در آخرین بازی پیش از فیفا دی ماه سپتامبر در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت. آنها در هفته گذشته ولورهمپتون را با شش گل شکست دادند و پنجشنبه شب نیز توانستند در بازی مقابل سروت سوئیس به مرحله گروهی لیگ کنفرانس صعود کنند. انزو مارسکا؛ سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل کریستال پالاس درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

2075432

وضعیت کریستال پالاس؟
آنها مستحق شکست در مقابل برنتفورد و وستهم نبودند، اما این فوتبال است. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و سال گذشته را به خوبی به پایان رساندند. مطمئناً امسال نیز نتایج خوبی خواهند داشت. اما قطعاً آن‌ها بسیار خطرناک هستند، کیفیت بالایی در خط حمله و بازیکنان خوبی در میانه میدان دارند.
فکر نمی‌کنم این فرم بدی برای آن‌ها باشد، فقط گاهی اوقات ممکن است کمی خوش‌شانس یا بدشانس باشید و یک بازی را ببرید یا ببازید.

بازی خارج از خانه مقابل ولورهمپتون گفت؟
ما از بازی خارج از خانه مقابل ولورهمپتون لذت بردیم. با هواداران خارج از خانه رابطه خاصی برقرار کردیم. مقابل سیتی و سروت، هواداران فوق‌العاده بودند، بنابراین امیدواریم بتوانیم روز خوبی را برای آن‌ها مقابل کریستال پالاس رقم بزنیم.

فشارهای کاری در چلسی؟ ثانیه‌ای نیست که به این شغل فکر نکنم. من برای خودم احساس فشار زیادی می‌کنم. ما می‌خواهیم خوب بازی کنیم و بازی‌ها را ببریم. گاهی اوقات این به صورت خودکار نیست و نیاز به کمی فرآیند دارد. من فقط روز به روز تمرکز می‌کنم تا بازیکنان و تیم را بهبود دهم، سپس خواهیم دید چه می‌شود.

اخبار تیم؟
فکر می‌کنم مالو (گوستو) و پدرو (نتو) هر دو برای بازی مقابل کریستال پالاس آماده خواهند بود.

فشارهای روز آخر نقل و انتقالات؟
این فقط من نیستم، فکر می‌کنم برای همه سرمربیان همینطور است. وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود، دقیقاً می‌دانید که بازیکنانی که دارید و می‌توانید با آن‌ها کار کنید، چه کسانی هستند. دیروز را به آرامی گذراندم. من روز به روز نگران نقل و انتقالات نبودم، صادقانه بگویم. بودن در کنار خط زمین احتمالاً استرس‌زاتر از پنجره نقل و انتقالات است، به ویژه در ۲۰ دقیقه آخر بازی‌ای مانند بازی پنج‌شنبه.

دیدگاه‌ها