کد خبر : 2066273 | 10 شهریور 1403 ساعت 21:26 | 15K بازدید | 11 دیدگاه

یک گل و یک پنالتی امتیاز نداشت!

کاظمیان برای برد همه کار کرد(عکس)

مهاجم آلومینیوم تلاش زیادی مقابل مس رفسنجان انجام داد که درخشش او منجر به کسب پیروزی نشد.

کاظمیان برای برد همه کار کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل مس رفسنجان مغلوب شدند که می‌توانستند برنده به رختکن بروند ولی از دست رفتن پنالتی موجب شد تا سرنوشت متفاوتی برای آنها رقم بخورد، اما در روز باخت ایرالکو، محمدامین کاظمیان توانست عملکرد درخشانی داشته باشد.

محمدامین کاظمیان که اصالتا کرمانی است و سال گذشته در تقابل با تیم‌های استان خود (مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان) موفق به گلزنی شده و سه بار این کار را انجام داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در جدال هفته سوم برابر نارنجی‌پوشان دوباره آلومینیوم را به گل برساند که همین اتفاق هم افتاد.

2075405

کاظمیان که سال گذشته گل‌های به یادماندنی مقابل مس رفسنجان و گل‌گهر زده بود، در دیدار اخیر آلومینیوم در فسنجان هم تلاش زیادی برای کسب پیروزی تیمش انجام داد ولی درخشش او برای رسیدن تیمش به امتیاز کافی نبود.

این مهاجم چپ‌پا گلِ خورده آلومینیوم مقابل مس رفسنجان را با فرصت‌طلبی در محوطه جریمه حریف و ضربه سر پاسخ داد و قبل از اینکه نیمه نخست به پایان برسد، یک پنالتی هم گرفت که سید مهران موسوی آن را تبدیل به گل نکرد و فرصت دبل هم برای کاظمیان از دست رفت ولی با این وجود او روز خوبی برابر نارنجی‌ها داشت.

دیدگاه‌ها