کد خبر : 2066272 | 11 شهریور 1403 ساعت 03:54 | 17.4K بازدید | 37 دیدگاه

ساختار دفاعی‌ات را بساز و به کورس برگرد!

دغدغه فنی آبی‌ها: این تیم دیگر نفوذناپذیر نیست!

استقلال بین تیم‌های مدعی بیشترین گلِ خورده را داشته است و هنوز کلین‌شیتی انجام نداده است.

دغدغه فنی آبی‌ها: این تیم دیگر نفوذناپذیر نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال پیش از تعطیلات فیفادی ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی را بین تیم‌های مدعی داشت و این مسئله برای تیمی که فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشته و نه تنها ستاره‌ای از دست نداده، بلکه چند بازیکن با کیفیت هم به تیم خود در این پست اضافه کرده و شرایط خوبی داشته است.

استقلالی‌ها با شروع لیگ بیست و چهارم تغییر سیستم دادند و دفاع 3 نفره را به دفاع خطی 4 نفره تغییر دادند، این تغییر سیستم به نظر می‌رسد که ساختار تیم فوتبال استقلال را با تغییر روبه‌رو کرد و بازیکنان کم‌اشتباه و مطمئن فصل گذشته را در یک چالش جدی قرار داد که در این فصل اشتباهاتی هم داشته باشند.

با توجه به حضور تمام بازیکنان استقلال در تعطیلات فیفادی، این تیم می‌تواند تمریناتی را برای بهبود شرایط خط دفاعی و بهبود ساختار دفاعی داشته باشد، در بین مدافعان استقلال آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت غایب تمرینات خواهد بود، در این بین ابولفضل جلالی هم در تیم ملی حضور خواهد داشت اما دیگر بازیکنان از جمله دو هافبک دفاعی موثر این تیم در اردوی تیم باقی خواهند ماند.

استقلال در هر سه مسابقه ابتدایی لیگ برتر دروازه‌اش باز شد و تنها تیمی است که در بین تیم‌های مدعی بدون کلین‌شیت به تعطیلات رفت!

دیدگاه‌ها