کد خبر : 2066269 | 10 شهریور 1403 ساعت 21:18 | 25.6K بازدید | 96 دیدگاه

روزهای رویایی بارسا: بهترین استارت شش فصل اخیر

بارسلونا در چهار بازی ابتدایی فصل 12 امتیاز کسب کرده؛ آماری که در شش فصل گذشته به آن دست پیدا نکرده بود.

روزهای رویایی بارسا: بهترین استارت شش فصل اخیر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با هدایت هانسی فلیک در ورزشگاه مونتخوئیک موفق شد با نتیجه 7-0 مقابل رئال وایادولید پیروز شود.

با این برد، کاتالان‌ها اکنون 12 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را به دست آورده‌اند و بهترین شروع فصل خود در شش سال اخیر را رقم زده‌اند.

آخرین باری که آن‌ها چنین شروع خوبی در لالیگا داشتند، در فصل 19-2018، تحت هدایت ارنستو والورده بود.

دلیل اصلی موفقیت آبی‌اناری‌ها در ابتدای فصل به خاطر عملکرد عالی گلزنی روبرت لواندوفسکی است که طی 4 بازی اول 4 گل به ثمر رسانده و تلاش بسیار زیادی در خط حمله دارد.

2075400

در فصل 19-2018، بارسلونا با پیروزی مقابل آلاوس، وایادولید، هوئسکا و رئال سوسیداد فصل را شروع کرد و در هفته پنجم رقابت‌ها مقابل خیرونا به تساوی رسید. در آن تیم چهره‌هایی مانند لیونل مسی و لوئیس سوارز حضور داشتند.

در این فصل، تیم فلیک برابر والنسیا، اتلتیک بیلبائو، رایو وایه‌کانو و وایادولید به پیروزی دست یافته که باعث ایجاد خوش‌بینی در بین هواداران شده است.

این شروع خوب خبر خوبی است، چون بارسا در سال‌های اخیر برای شروع قدرتمندانه تلاش کرده اما چندان موفق نبوده است. آخرین باری که آن‌ها یک فصل را خوب شروع کردند، در فصل 19-2018، درنهایت قهرمان لالیگا شدند.

اگر این تیم بتواند همین روند را حفظ کند، از شروع درخشان در سال 2018 پیشی می‌گیرد و شاید بتواند رکورد هفت پیروزی متوالی در ابتدای فصل را هم پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها