کد خبر : 2066268 | 10 شهریور 1403 ساعت 21:14 | 27.7K بازدید | 119 دیدگاه

رافینیا: گل‌باران کردن بهترین احترام به حریف است!

رافینیا؛ ستاره بی‌چون و چرای بارسلونا برابر وایادولید اعتقاد دارد در هر بازی باید برای زدن بیشترین گل به حریفان تلاش کنند.

رافینیا: گل‌باران کردن بهترین احترام به حریف است!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از هفته چهارم رقابت‌های لالیگا، بارسلونا با پیروزی محشر ۷-۰ مقابل رئال وایادولید به چهارمين برد فصل خود رسید و با ۱۲ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت.

ستاره درخشان کاتالان‌ها در این دیدار کسی نبود جز رافینیا که با زدن سه گل و دادن دو پاس گل، به تنهایی روی پنج گل تیمش تاثیر گذاشت و نخستین هت‌تریک خود را در بارسلونا به ثبت رساند.

رافینیا بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: "نمی‌توانم بگویم بهترین هستم یا نه اما قطعا جزو بهترین‌های لالیگا به حساب می‌آیم. تلاش خود را خواهم کرد تا عملکردم در این بازی را ادامه دهم. این نخستین هت‌تریک من بود و از این بابت خیلی خوشحالم. هرگز این شب را فراموش نخواهم کرد.

رافینیا درخصوص شرایط بدنی خود افزود: "بعد از بازگشت به تمرینات بارسلونا با اتمام تعطیلات، شرایط خیلی خوبی داشتم و حس می‌کردم قرار است کارهای بزرگی در این فصل انجام بدهم. نمايش امروز ما بار دیگر‌ ثابت کرد بارسلونا نیاز به بازیکن جدید ندارد و با همین نفرات به درخشش ادامه خواهیم داد.

همانند هواداران دوست داریم در هر بازی با گل‌های زیاد به برتری برسیم. با وجود اینکه احترام زیادی برای رقبا قائل هستم، اما بنظرم بهترین احترامی که می‌توانیم به تیم‌های رقیب بگذاریم، این است که با حداکثر توان برای گلزنی مقابل آن‌ها تلاش کنیم. البته بدون تمسخر تیم حریف!"

دیدگاه‌ها