کد خبر : 2066263 | 10 شهریور 1403 ساعت 20:59 | 4.1K بازدید | 6 دیدگاه

نوری شاهین:

دورتموند بعد از تعطیلات تیم بهتری خواهد بود!

نوری شاهین؛ سرمربی دورتموند معتقد است تیمش هنوز از فشار تمرینات بدنسازی پیش‌فصل خارج نشده است.

دورتموند بعد از تعطیلات تیم بهتری خواهد بود!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز وردربرمن و دورتموند در یک بازی سرد و کم‌موقعیت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. زنبورها با این مساوی،‌ چهار امتیازی شدند و وردربرمن نیز دومین تساوی خود را در این فصل کسب کرد و دو امتیازی شد.

نوری شاهین سرمربی دورتموند در کنفرانس بعد از بازی گفت: "خیلی بد مسابقه را شروع کردیم. امروز تنها کار راحت برای ما، دفاع کردن بود. نیمه اول چیزی برای ارائه نداشتیم و از دقیقه پنجاه به بعد کمی سوار بر بازی شدیم تا اینکه اخراج نیکو اشلوتربک دوباره ما را متوقف کرد.

باید اعتراف کنم امروز اصلا نمایش خوبی نشان ندادیم. دوران بدنسازی سخت و بازی‌های پیش2فصل پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ایم و طبیعتا برای اینکه با صددرصد توان در زمین حاضر شویم کمی‌ نیاز به زمان داریم. تعطیلات پیش رو فرصت خوبی است تا به شرایط آرمانی نزدیک‌تر شویم. هرچند توقع من از بازیکنان در این بازی بیشتر از این بود."

دورتموند در دیدار آتی خود بعد از تعطیلات بازی‌های ملی، روز ۲۳ شهریور در خانه به مصاف هایدنهایم خواهد رفت. بعد از آن بازی، زنبورها در نخستین بازی خود در ليگ قهرمانان اروپا، ۲۸ شهریور میهمان کلو بروژ بلژیک خواهند بود.

دیدگاه‌ها