کد خبر : 2066240 | 10 شهریور 1403 ساعت 19:50 | 11.4K بازدید | 12 دیدگاه

مدافع مازنی گل‌گهر در محاصره سوال جنجالی

ابوالفضل رزاق‌پور؛ مدافع چپ گل گهر سیرجان نقش پررنگی در کسب سه امتیاز تیمش برابر نساجی با توجه به تاثیر در 10 نفره شدن حریف ایفا کرد.

مدافع مازنی گل‌گهر در محاصره سوال جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، جدال نساجی قائمشهر و گل گهر سیرجان در شرایطی که با نمایش متعادل دو تیم دنبال می‌شد، یک اتفاق بزرگ همه چیز را علیه مازنی‌ها کرد. تکل محمدرضا حسینی و واژگون شدن رزاق‌پور و درنهایت حاج ملک که با کارت بالای سر هافبک نساجی حاضر شد و او را از زمین اخراج کرد.

10 نفره شدن نساجی شرایط را کاملا به کام گل‌گهر سیرجان کرد تا با در اختیار گرفتن مالکیت بازی و استفاده از فضای لازم با توجه به یک کار کمتر حریف، به دنبال امتیازات کامل این بازی باشد و درنهایت نیز روی گوستاوو واگنین به هدف خود برای سه امتیاز این بازی رسید.

رزاق‌پور مدافع مازنی گل‌گهر که مورد توجه سکونشینان استادیوم وطنی نیز قرار گرفته بود و بارها مخاطب تشویق‌های آنها بود اما در پایان بازی شرایط متفاوتی را تجربه کرد. هواداران ناراحت نساجی در زمان خروج این بازیکن تاثیرگذار او را محاصره کرده و سوال مشترک آنها ابهام درباره برخورد تکل محمدرضا حسینی به پای این بازیکن بود. آنها مدعی بودند که تکل هافبک نساجی برخوردی با پای این بازیکن نداشته و بزرگنمایی رزاق‌پور باعث شده تا حاج ملک مجاب به دادن کارت زرد شده و نساجی را 10 نفره کند.

2074841

مدافع بااخلاق و تکنیکی و تاثیرگذار گل‌گهر سیرجان نیز با ابراز امیدواری برای آینده‌ی موفق نساجی و کسب نتیجه این تیم در تلاش بود تا از این سوالات فرار کرده و درنهایت برای اینکه از آن خلاصی یابد بر حرفه‌ای‌گری خود را در این صحنه صحه گذاشت و گفت برخورد به آن شدت نبوده است. با این‌حال هواداران نساجی که بابت 10 نفره شدن تیم خود گلایه داشتند این تصمیم داور را نادرست دانسته و مدعی بودند رزاق‌پور که از احساسات روی سکوها آگاه است نباید به این شکل باعث می‌شد تا داور تصمیم اشتباهی بگیرد و کار را برای نساجی به این شکل سخت کند.

دیدگاه‌ها