کد خبر : 2066237 | 10 شهریور 1403 ساعت 19:33 | 13.5K بازدید | 38 دیدگاه

حسرت موقعیتی که سیدحسین از من گرفت را می‌خورم

بحیرایی: برد ما مقابل استقلال 11 نفره نبود

هافبک استقلال خوزستان مدعی است تیمش نمایش برتری مقابل حریف داشت و با شایستگی به سه امتیاز این جدال دست یافتند.

بحیرایی: برد ما مقابل استقلال 11 نفره نبود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان یکی از بردهای ارزشمند این هفته را به نام خود کرد و در اتفاقی جالب توجه توانست در خانه استقلال جواد نکونام را با شکست بدرقه کنند.

حامد بحیرایی؛ هافبک استقلال خوزستان در این بازی یکی از نفراتی بود که توانست عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته و اگر بدشانس نبود می‌توانست نامش را به عنوان گلزن بازی نیز مطرح کند. او درباره این بازی می‌گوید: مهمترین موضوع این است که شما مقابل تیم‌های بزرگ جسارت و جاه‌طلبی لازم را داشته باشید. ما تنها با هدف برد در این بازی حاضر شده بودیم و می‌دانستیم اگر تفکر دیگری داشته باشیم شکست‌مان حتمی خواهد بود و مغلوب تجربه حریف خواهیم شد.

وی ادامه داد: استقلال قطعا یکی از مدعیان این فصل خواهد بود و پیروزی مقابل این تیم کار بزرگی بود که بازیکنان ما توانستند آن را رقم بزنند. این یک برد 11 نفره برابر استقلال نبود و اگر بخواهم نام تمامی عزیزانی که در آن سهیم بودند را بیاورم لیست بزرگی خواهد شد. از مدیریت باشگاه و جناب آقای بابادی و دیگر اعضا تا کادر فنی و بخش‌های مختلف. تشکر ویژه ما از هواداران خوزستانی است که یک روز بیادماندنی دیگر را شکل دادند و مسلما اگر حمایت آنها نبود کار ما کاملا سخت می‌شد. ما 11 نفره استقلال را نبردیم و این تلاش کل خوزستان و خواسته تمامی آنها بود و امیدوارم این حمایت و همراهی در ادامه مسیر هم وجود داشته باشد تا بتوانیم بار دیگر باعث خوشحالی آنها شویم.

بحیرایی درباره حواشی شکل گرفته روی سکو و همچنین زمین گفت: فوتبال با کری جذاب است و اتفاقاتی شکل گرفت که این بازی با اهمیت زیادی همراه شد. درنهایت اما تلاش همگی نمایش موفق در زمین بود و به نظرم ما کاملا شایسته پیروزی بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر هدر نمی‌رفت شرایط بهتری برای ثبت نتیجه برد داشتیم.

هافبک جوان استقلال خوزستان درباره موقعیتی که در این بازی از دست داد گفت: سیدحسین گلر ملی‌پوش ایران است و طبیعی است که گل زدن به او سخت باشد. واکنش خوبی روی ضربه من داشت و حسرت آن را می‌خورم. اما مهم پیروزی تیم بود که به آن رسیدیم و امیدوارم بعد از تعطیلات نیز بتوانیم شرایط خوب این فصل را تداوم بخشیم و به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها