کد خبر : 2066229 | 10 شهریور 1403 ساعت 18:54 | 11.7K بازدید | 20 دیدگاه

علی کریمی بدون تغییر وضعیت در ترکیه

هافبک ایرانی کایسری اسپور، دور از ترکیب اولیه تیمش مقابل قونیه اسپور است.

علی کریمی بدون تغییر وضعیت در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت 19:45 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه بویوک‌شهیر بلدیه به مصاف تیم سه امتیازی قونیه اسپور خواهد رفت.

سید مجید حسینی که پس از مصدومیت در جام ملت‌های آسیا 2023 هنوز شرایط بازی به دست نیاورده و با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات کایسری اسپور مقابل قونیه اسپور است.

2075318

علی کریمی؛ دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در تنها بازی این فصل تیمش در سوپر لیگ ترکیه به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، امشب هم مقابل قونیه اسپور جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود و احتمالا در نیمه دوم به بازی برود.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که در فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه 28 بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند، به دلیل مصدومیتی که اخیرا پشت سر گذاشت، از ترکیب تیمش هم دور شد که امیدوار است در هفته‌های آینده و پس از فیفا دی جایگاهش را پس بگیرد و دوباره به تیم ملی دعوت شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور که دو مسابقه معوقه در فصل 25-2024 سوپر لیگ ترکیه دارد، در تنها بازی خود با نتیجه دو بر یک مقابل سیواس اسپور مغلوب شد.

دیدگاه‌ها