کد خبر : 2066228 | 10 شهریور 1403 ساعت 18:47 | 12.8K بازدید | 8 دیدگاه

حسین‌خانی گزینه سرمربیگری داماش گیلان شد

سرمربی اسبق مس کرمان به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت داماش گیلان برای فصل جدید انتخاب شده است.

حسین‌خانی گزینه سرمربیگری داماش گیلان شد

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان برای فصل جدید برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند و امیدوار است بتواند در شرایط رقابت برای صعود قرار گیرد.

داماش که فصل گذشته در هفته پایانی موفق شد علی‌رغم مشکلاتی که داشت درنهایت سهمیه بقا را برای خود شکل دهد، در فصل جدید تغییرات بزرگی را از نظر مدیریت شکل داد و در نهایت نیز حمید درخشان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. با این‌حال عمر مربیگری درخشان در این تیم زیاد طول نکشید و سرمربی اسبق پرسپولیس خیلی زود از آن کنار رفت.

اکنون در شرایطی که بحث تغییر مالکیت این باشگاه و انتقال آن داغ است و برخی کارشکنی‌ها نیز در آن شکل گرفته تا باعث نگرانی هواداران این تیم شود، آنها به دنبال انتخاب سرمربی خود نیز هستند. در میان گزینه‌هایی که برای نیمکت این تیم انتخاب شده، نام فرزاد حسین خانی نیز مطرح شده است. کاپیتان اسبق مس کرمان که در بعد از پایان دوران فوتبالی‌اش و به عنوان سرمربی، کار را استارت زد. او در فصل اول سرمربیگری‌اش توانست روی نیمکت مس نوین در آستانه صعود به لیگ دسته اول قرار گیرد و با اختلاف یک امتیاز آن را از دست داد. با این‌حال در انتخابی پرریسک او در فصل دوم هدایت تیم مس کرمان را برعهده گرفت. انتخابی که البته جواب داد و او در چالشی جالب توانست به حسرت مس کرمان برای صعود به لیگ برتر پایان دهد و بعد از ملوان بندرانزلی سهمیه دوم صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

در لیگ برتر اما اوضاع متفاوت دنبال شد و نارنجی‌ها با هدایت فرزاد حسین خانی درگیر مشکلات مدیریتی و اختلافات درونی شدند تا مسیر سقوط را دنبال کنند.

اکنون اما نام حسین خانی برای نیمکت داماش گیلان مطرح شده است و باید دید در صورت این انتخاب، هافبک اسبق نارنجی‌ها در رشت نیز موفق ظاهر خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها