کد خبر : 2066214 | 10 شهریور 1403 ساعت 17:56 | 4.9K بازدید | 17 دیدگاه

فولاد خوزستان، تیمی با مشکل همیشگی در گلزنی

بدون شک نخستین مأموریت یحیی گل‌محمدی در تعطیلات فیفا دی، تقویت خط حمله و رفع مشکل گلزنی است.

فولاد خوزستان، تیمی با مشکل همیشگی در گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در این فصل از لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده و آن هم توسط محمدرضا سلیمانی در جریان پیروزی 1-0 برابر نساجی در هفته اول بود. در هفته دوم، فولاد در مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت و در بازی دیروز نیز با نتیجه 2-0 مقابل پرسپولیس شکست خورد. این وضعیت نشان‌دهنده ادامه مشکلات گلزنی فولاد است که در فصل گذشته نیز با آن مواجه بود؛ چرا که در 30 بازی لیگ تنها 20 گل به ثمر رساندند.

فصل گذشته، فولاد تا هفته سوم تنها یک گل زده بود، اما تفاوت امسال این است که تیم موفق به جمع‌آوری 4 امتیاز شده است، درحالی که فصل گذشته سه هفته اول را با شکست به پایان رساند. با این‌حال، مشکل اساسی همچنان پابرجاست؛ عدم توانایی در گلزنی که می‌تواند مانعی جدی برای موفقیت تیم باشد.

یحیی گل‌محمدی؛ سرمربی فولاد، به دنبال راه‌حلی برای تقویت خط حمله تیمش است تا بتواند این مشکل مزمن را برطرف کند. او می‌داند که ماموریت سختی در پیش دارد، اما برای رسیدن به موفقیت، باید خط حمله تیمش را زهردارتر کند تا فولاد به همان تیمی تبدیل شود که هوادارانش انتظار دارند.

2075293

پس از تعطیلات فیفا دی، فولاد با خیبر خرم‌آباد روبه‌رو خواهد شد و این بازی می‌تواند نقطه شروعی برای بازگشت به مسیر گلزنی و پیروزی‌های بیشتر باشد. اگر فولاد بتواند در این بازی به گلزنی برسد، ممکن است راه برای موفقیت‌های آینده هموارتر شود و تیم به فرم ایده‌آل خود نزدیک‌تر گردد.

دیدگاه‌ها