کد خبر : 2066207 | 10 شهریور 1403 ساعت 17:11 | 12.3K بازدید | 50 دیدگاه

کارت قرمزی که بازی را عوض کرد

آرسنال 1-1 برایتون: توپچی‌ها حریف داور نشدند!

آرسنال در دیداری که با یک گل از برایتون پیش بود، با اخراج جنجالی دقیقه 49 دکلان رایس 10 نفره شد و درنهایت از این بازی خانگی تنها به یک امتیاز رسید.

آرسنال 1-1 برایتون: توپچی‌ها حریف داور نشدند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و برایتون امروز از هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات برابر هم قرار گرفتند. دیداری بین تیم‌های دوم و سوم جدول که هر دو بازی اول خود را برنده شده بودند. توپچی‌های میزبان با تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار داشتند ولی طبعا روی کاغذ، شانس اول برد محسوب می‌شدند.

ویدئو: 351838
2075256

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه هشت روی پاس اودگارد برای ساکا اولین خطر جدی بازی خلق شد ولی گلر برایتون با واکنشی خوب توانست ضربه ستاره آرسنال را مهار کند.

توپ در دست میزبان بود ولی برایتون نیز یک‌سره دفاع نمی‌کرد. در دقیقه 14 بازی ضربه مینته را رایا روی تیر دو به خوبی جمع کرد. جیمز میلنر در دقیقه 17 بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد تا برایتون یکی از بازیکنان موثر خود را از دست بدهد. یک دقیقه بعد شوت خطرناک اودگارد را گلر برایتون مهار کرد.

2075251

بعد از این صحنه بازی کمی آرام شد و درنهایت روی اشتباه فردی مدافعان برایتون میزبان در دقیقه 39 به گل رسید.

2075259

ساکا، دوئل برابر دانک را برد و توپ را در بهترین مکان برای کای‌ هاورتز جلو کشیده، فرستاد تا او با گلر تک به تک شود. ستاره آلمانی توپ را از روی سر دروازه‌بان عبور داد تا به این ترتیب آرسنال نیمه اول را برنده به رختکن برود.

2075263

در همان شروع نیمه دوم آرسنال با اخراج دکلاس رایس با شوک روبرو شد. ستاره ملی‌پوش که در دقیقه 42 یک کارت زرد گرفته بود، در دقیقه 49 کارت زدر دوم را گرفت و اخراج شد.

2075266

داور ابتدا خطای رایس روی ولتمن را گرفت ولی به او کارت نداد. سپس ستاره آرسنال به دلیل ایجاد مزاحمت برای ضربه زدن ولتمن کارت دوم را گرفت و کار دست تیمش داد. قرمزی که البته بحث برانگیز بود.

2075267

داور ابتدا خطای او روی ولتمن را به درستی اعلام کرد. خطایی که به درستی کارت نداشت. هر دو بازیکن بلند شدند و زمانی که ولتمن قصد شروع بازی را داشت، رایس را مقابل خود دید و پای او را لگد کرد. بازیکن برایتون به داور معترض شد که رایس مانع از شروع بازی شده و داور نیز با نشان دادن کارت دوم رایس را احراج کرد. در این صحنه رایس روی زمین افتاده بود چون پای او را لگد کرده بودند اما وقتی بلند شد با حیرت کارت قرمز را مقابل خود دید.

برایتون که بعد از 10 نفره شدن آرسنال هجومی‌تر شده بود در دقیقه 59 بازی را به تساوی کشاند.

2075270
2075269

ارسال یک پاس عمقی عالی برای منیته و برتری او در جدال با سالیبا و گابریل باعث شد با گلر تک به تک شود. شوت او را رایا برگشت داد ولی در ریباند ژوائو پدرو دروازه آرسنال را باز کرد و بازی 1-1 مساوی شد.

میزبان با وجود 10 نفره شدن برای زدن گل برتری جلو کشید و البته این خطر ضدحملات برایتون را بیشتر کرده بود.

در دقیقه 75 بازی کای‌ هاورتز در موقعیت عالی برای گلزنی قرار گرفت ولی ضربه او را گلر برایتون به زیبایی برگشت داد. بازی در این دقایق کاملا هجومی دنبال می‌شد و هر لحظه توپ روی یکی از دروازه‌ها بود.

اما 10 دقیقه پایانی را باید به نام برایتون نوشت که با استفاده از یک یار بیشتر بر توپ و میدان مسلط شده بود و توپ مدام روی دروازه میزبان بود. با این‌حال برایتون نتوانست از برتری خود سود ببرد و 6 دقیقه وقت اضافه نیز بدون عبور توپ از دروازه‌ها به اتمام رسید. درنهایت آرسنال در دیداری که به شکلی بحث برانگیز 10 نفره شد، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد.

دیدگاه‌ها