کد خبر : 2066191 | 10 شهریور 1403 ساعت 15:52 | 21.7K بازدید | 27 دیدگاه

همه رفتند، روئیز و آسنسیو ماندند

فرار فوتبالیست‌های اسپانیایی از پاریس

انتقال کارلوس سولر به وستهم و برنات به ویارئال به همراه جدایی سرخیو ریکو باعث شده تعداد اسپانیایی‌هایی پی اس جی کاهش قابل توجهی پیدا کند.

فرار فوتبالیست‌های اسپانیایی از پاریس

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در سال‌های اخیر همواره چندین بازیکن اسپانیایی در فهرست خود داشت، دیشب و با بسته شدن بازار نقل و انتقالات حالا فقط سه بازیکن اسپانیایی در اختیار دارد.

انتقالات پاریس چطور بود؟ این پنجره‌ای بود که بدون شک مهم‌ترین اتفاقش برای پاریسی‌ها جدایی کیلیان امباپه بود و برای او جایگزینی هم نیامد، در حالی که مهم‌ترین خرید باشگاه ژوائو نوس بود. آنها 70 میلیون یورو برای ستاره پرتغالی پرداخت کردند. این بازار همچنین بازاری بود که سه اسپانیایی چمدان‌های خود را از پاریس بستند و فابین روئیز تنها اسپانیایی تحت فرمان لوئیس انریکه باقی ماند.

اولین کسی که پس از پایان قراردادش در ژوئن، پی‌اس‌جی را ترک کرد، سرخیو ریکو بود. ریکو بعد از سقوط از اسب و مصدومیت شدید از ناحیه کمر، طبیعی بود که قراردادش تمدید نشود. او همچنان بدون تیم است.

2075185

خوان برنات که یک سال پیش توسط لوئیس انریکه کنار گذاشته شد، در آخرین روز بازار انتقالش به عنوان بازیکن جدید ویارئال رسمی شد. این مدافع چپ در سال 2018 به پاری سن ژرمن پیوست و به مهره‌ای اساسی برای باشگاه پایتخت تبدیل شد. با این حال، لوئیس انریکه به محض ورود به پاریس به او گفت که جزء برنامه‌هایش نیست. او برای ویارئال قرضی بازی می‌کرد که قراردادش دائمی شد.

سومین بازیکن اسپانیایی که امسال از پاری سن ژرمن رفت، کارلوس سولر بود. انتقال سولر به وستهم دیروز رسمی شد و بعد از دو سال از پاریس رفت.

بنابراین، پاری سن ژرمن که چندین فصل پیش از پنج بازیکن اسپانیایی داشت، از این پس فابین روئیز و آسنسیو را به عنوان تنها بازیکنان اسپانیایی درون زمین (غیر از دروازه‌بان) خواهد داشت.

دیدگاه‌ها