کد خبر : 2066166 | 10 شهریور 1403 ساعت 14:08 | 68.8K بازدید | 62 دیدگاه

اگر فرپلی مالی حل شود

چهار بازیکن آزاد که بارسلونا می‌خواهد!

بازار نقل و انتقالات تمام شد اما باشگاهی مثل بارسا که نتوانست خودش را به خوبی تقویت کند، همچنان شانس جذب بازیکن آزاد را دارد.

چهار بازیکن آزاد که بارسلونا می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بر خلاف وعده‌های خوان لاپورتا نتوانست مشکل فرپلی مالی خود را حل کند و روز پایانی نقل و انتقالات را به آرامی سپری کرد. از پنجشنبه رسانه‌ها اعلام کردند که بارسا خرید دیگری نخواهد داشت و پنجره تابستان را با پائو ویکتور و دنی اولمو بسته است.

قرارداد اولمو نیز به زحمت و فقط تا 31 دسامبر در لالیگا ثبت شده است و بارسا نتوانست نیازهایش در پست وینگر چپ، هافبک و مدافع چپ را برآورده کند، اما باشگاه در تلاش است تا تمدید قرارداد با نایکی را نهایی کند و با این تمدید بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد. به این ترتیب بارسا قادر خواهد بود بازیکنانی آزاد را به جمع خود اضافه کند.

2075144
2075145
2075146
2075147

در همین رابطه امروز اسپورت نوشت که نگاه مدیریت ورزشی بارسا برای تقویت تیم روی چهار بازیکن آزاد است و ممکن است در صورت حل مشکل فرپلی مالی برای جذبشان اقدام کند. آدرین رابیو، متس هوملس، ماریو هرموسو و جوئل ماتیپ گزینه‌هایی هستند که در فهرست دکو (مدیر ورزشی) قرار دارند.

رابیو می‌تواند خط میانی بارسا را تقویت کند. هرموسو برای دفاع دفاع چپ مد نظر است و هوملس و ماتیپ نیز می‌توانند برای دفاع میانی گزینه خوبی باشند.

دیدگاه‌ها