کد خبر : 2066165 | 10 شهریور 1403 ساعت 14:06 | 28.2K بازدید | 30 دیدگاه

فداکاری بزرگ سانچو برای فرار از یونایتد!

جیدون سانچو برای ترک منچستریونایتد و امضای قرارداد با چلسی حاضر شد دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

فداکاری بزرگ سانچو برای فرار از یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو یکی از بازیکنانی بود که مدیران منچستریونایتد تلاش زیادی برای به خدمت گرفتنش کردند، اما از زمانی که پیراهن این تیم را به تن کرد نتوانست انتظارات زیادی که از او می‌رفت را برآورده کند و فصل گذشته برای او تبدیل به یک کابوس تمام عیار در اولدترافورد شد.

درگیری این بازیکن با اریک تن‌هاخ باعث شد که سرمربی منچستر یونایتد اجازه حضور او در تمرینات این تیم را ندهد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به دورتموند برگشت تا نیم فصل دوم را در این تیم سپری کند و پس از بازگشت به یونایتد هم بار دیگر از سوی این مربی هلندی کنار گذاشته شد.

او بالاخره در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالات تابستانی قراردادی قرضی را با چلسی به امضا رساند که بند خرید اجباری در پایان فصل در آن گنجانده شده است و به این ترتیب به دوران حضور کابوس وارش در جمع شیاطین سرخ پایان داد و امیدوار است که بتواند روزهای خوبی را در چلسی پشت سر بگذارد.

حالا اتلتیک مدعی شده است که او برای نهایی کردن این انتقال و ترک یونایتد حاضر شده است که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. هرچند هنوز مبلغ دستمزد دریافتی او در چلسی به صورت دقیق مشخص نشده است اما اتلتیک خبر داده است که او مبلغی بسیار کمتر از یونایتد دریافت خواهد کرد اما این موضوع برای او اهمیتی ندارد و مایل است که هرچه زودتر تحت هدایت انزو مارسکا که سازگاری بیشتری با سبک بازی‌اش دارد به میدان برود.

دیدگاه‌ها