کد خبر : 2066163 | 10 شهریور 1403 ساعت 14:04 | 76.6K بازدید | 163 دیدگاه

انتقاد تند گوتی از امباپه

رونالدو هرگز نمی‌گذاشت آن پنالتی را وینیسیوس بزند!

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که کیلیان امباپه جاه‌طلبی و آن غرور مخصوص رونالدو را ندارد و این به ضرر او در رئال می‌شود.

رونالدو هرگز نمی‌گذاشت آن پنالتی را وینیسیوس بزند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سومین بازی خود در لالیگا که پنجشنبه شب برگزار شد برابر لاس پالاماس نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از مساوی برسد. تک گل رئال را وینیسیوس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و امباپه برای سومین بازی متوالی نتوانست گلزنی کند.

گوتی در انتقاد از سبک بازی رئال گفت: «رئال کند و قابل پیش‌بینی بازی می‌کند و با این سرعت تیمی رسیدن به برد دشوار می‌شود. آنچلوتی می‌داند که نقص‌های زیادی در تیمش وجود دارد که باید آنها را بهبود بخشد. آنچلوتی باید کاری کند تیم متوجه شود رسیدن به برد با این سبک بازی میسر نیست و آنها نمی‌توانند بازی را آنقدر منفعل شروع کنند که در دقیقه 4 دروازه‌شان باز شود. در رئال بازیابی توپ پس از اینکه آن را از دست می‌دهند بسیار دشوار است. وقتی تیم مقابل عقب‌نشینی می‌کند، رئال مادرید فاقد ایده و کیفیت لازم برای باز کردن لایه‌های دفاعی است.»

2075141

گوتی به پنالتی رئال که وینیسیوس زد نیز انتقاد کرد: «از نظر من امباپه باید پنالتی را می‌زد. هیچکس نمی‌توانست آن پنالتی را از کریستیانو رونالدو بگیرد.

اگر من امباپه بودم، واکنش متفاوتی نشان می‌دادم. شک ندارم اگر رونالدو جای امباپه بود اجازه نمی‌داد وینیسیوس پنالتی را بزند حتی اگر کشمکش 15 روز طول می‌کشید! او بیشتر از وینی به آن گل نیاز داشت.»

دیدگاه‌ها