کد خبر : 2066162 | 10 شهریور 1403 ساعت 14:04 | 57.5K بازدید | 68 دیدگاه

ذوب‌آهن نمی‌تواند میزبان آبی‌ها باشد

درخواست غیرممکن استقلال برای بازی در اصفهان

باشگاه استقلال در شرایطی خواهان بازی در ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن شده که شرایط برای تحقق این امر میسر نیست.

درخواست غیرممکن استقلال برای بازی در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، امروز در حاشیه بازدید مسئولان فدراسیون و استقلال و پرسپولیس از ورزشگاه شهر قدس برای میزبانی سرخابی‌ها در این ورزشگاه مشخص شد که مدیران استقلال درخواست رسمی خود برای بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان را به باشگاه ذوب‌آهن ارسال کرده‌اند.

استقلالی‌ها که تقریبا از بازی در مشهد ناامید هستند، امیدوارند بتوانند بازی‌های آسیایی خود را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کنند، اما این مسئله امکان‌پذیر نیست.

ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن در فولادشهر که قرار است میزبان بازی‌های تیم ملی هم در انتخابی جام جهانی باشد، مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته است. این در حالی است که ذوب‌آهن به خاطر خراب نشدن چمن فولادشهر بازی هفته دوم خود مقابل هوادار را در مشهد برگزار کرد.

از سوی دیگر پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که سپاهان اصفهان هم با توجه به عملیات ترمیم چمن ورزشگاه نقش جهان بازی‌های خانگی خود را به فولادشهر ببرد و خود ذوب‌آهن هم از این پس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبانی خواهد کرد.

در چنین شرایطی امکان برگزاری بازی‌های استقلال در فولادشهر وجود ندارد؛ مسئولان ذوب‌آهن اجازه تخریب چمن ورزشگاه خود را نخواهند داد و به نظر می‌رسد برگزاری بازی استقلال در لیگ نخبگان در فولادشهر به طور کامل منتفی باشد.

دیدگاه‌ها