کد خبر : 2066159 | 10 شهریور 1403 ساعت 13:56 | 21.8K بازدید | 38 دیدگاه

شماره ۹ برای لوکاکو

خشم ناپولی: حذف نام اوسیمن از فهرست تیم!

باشگاه ناپولی نام ویکتور اوسیمن را از فهرست این تیم برای رقابت‌های سری آ خط زد و شماره او را به روملو لوکاکو داد.

خشم ناپولی: حذف نام اوسیمن از فهرست تیم!

به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن یکی از بازیکنانی بود که حتی پیش از پایان فصل گذشته و آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی اعلام کرده بود قصد ترک ناپولی را دارد و مایل است که بازی در باشگاهی جدیدی را تجربه کند و به دنبال چالش جدیدی است و همه منتظر جدایی او در این تابستان بودند.

مذاکرات ناپولی با پاری سن ژرمن برای انتقال او به بن بست خورد. این بازیکن هم حاضر نشد که پیشنهادهای دریافتی از سوی باشگاه‌های عربستانی را بپذیرد و همه در انتظار پیوستنش به چلسی بودند، اما او در ساعات پایانی پنجره تابستانی پیشنهاد این باشگاه را هم به دلیل دستمزد کمی که به او ارائه کرده بودند رد کرد.

منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که آنها از این تصمیم این ستاره اهل نیجریه به شدت عصبانی هستند و حالا ناپولی نام او را از فهرست تیمش برای حضور در رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ سری آ ایتالیا خط زده است. این در حالی است که او تا تابستان ۲۰۲۶ با این باشگاه قرارداد دارد.

به نظر می‌رسد که خشم و ناراحتی مدیران ناپولی از این که اوسیمن پیشنهاد چلسی را در ساعات پایانی پنجره تابستانی ترک کرد بسیار زیاد است و آنها حتی شماره پیراهن او را هم به روملو لوکاکو اهدا کردند و این بازیکن قرار است در فصل جدید با شماره پیراهن ۹ ناپولی به میدان برود.

دیدگاه‌ها