کد خبر : 2066154 | 10 شهریور 1403 ساعت 13:41 | 32.3K بازدید | 31 دیدگاه

اعتماد رئال به هافبک جوان: او ستاره خواهد شد

مدیران و کادر فنی رئال مادرید اعتماد زیادی به آردا گولر و درخشش او در ترکیب رئال مادرید دارند.

اعتماد رئال به هافبک جوان: او ستاره خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به رئال مادرید پیوست و بسیاری منتظر درخشش او با پیراهن این تیم در فصل گذشته بودند اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او فرصت زیادی برای حضور در زمین پیدا نکند و فصل اول حضورش در سانتیاگو برنابئو بسیار دشوار سپری شد.

با این حال، این بازیکن در بازه زمانی پایان فصل گذشته نشان داد که استعداد درخشانی دارد و می‌تواند خیلی زود در خط میانی رئال مادرید به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شود. او در این فصل هم چند باری این فرصت را داشته است که در ترکیب رئال به میدان برود و کم‌کم در حال سازگاری کامل با شرایط است.

اوپتا با انتشار آماری مدعی شده است که گولر بیشترین موقعیت گلزنی را در این فصل برای رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا به وجود آورده است که میانگین ۱.۸۶ موقعیت در هر ۹۰ دقیقه بوده است و این نمایش باعث می‌شود که کارلو آنچلوتی بیش از پیش روی او حساب کند.

پیش از این رلوو هم خبر داده بود که مدیران و اعضای کادر فنی رئال مادرید معتقدند که گولر پتانسیل تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را در خط میانی این تیم دارد. آنها باور دارند که این بازیکن جوان توانایی بازی به عنوان یک هافبک میانی و بازی‌سازی برای تیمش از پست‌های دفاعی به جای این که همیشه به محوطه جریمه حریف نزدیک باشد را دارد و این ویژگی مهمی برای آنها خواهد بود.

دیدگاه‌ها