کد خبر : 2066147 | 10 شهریور 1403 ساعت 13:09 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

از یک سال تا سه ماه محرومیت!

جرائم کمیته انضباطی علیه خاطیان انتخابی تیم ملی

کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز آرای خود را در مورد اتفاقات به وجود آمده در حاشیه انتخابی تیم ملی اعلام کرد.

جرائم کمیته انضباطی علیه خاطیان انتخابی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی در جریان انتخابی تیم ملی تنیس روی میز آقایان درگیری و تنش‌های زیادی به وجود آمد که این اتفاق با ورود به موقع کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز همراه شد و پس از جلسه‎ رسیدگی به صحبت‌های افراد خاطی، امروز احکام انضباطی اعلام شد.

در جلسه رسیدگی به تخلفات افراد خاطی، با توجه به گزارش سرداور و مسئول برگزاری مسابقات، به درگیری رخ داده میان افشین نوروزی در مسابقه با بنیامین فرجی و درگیری لفظی با داور مسابقه و همچنین گزارش دبیرکل فدراسیون و تایید پرسنل پیرامون حواشی رخ داده و بکار بردن الفاظ ناشایست توسط افشین نوروزی پس از پایان مسابقه انتخابی در پی انتخاب نشدن این بازیکن در تیم ملی و همچنین گزارش سرداور مسابقات از درگیری در مسابقه میلاد عابدینیان و بنیامین فرجی با رضا فرجی و همچنین حرکت ناشایست حمیدرضا طاهرخانی تصمیم‌گیری شد.

اکنون براساس آرای اعلام شده افشین نوروزی به جرم اخلال در نظم مسابقات، توهین به داور مسابقه، توهین علنی به ارکان فدراسیون و اشخاص هیئت رئیسه، حرکات زشت و اعمال خلاف شئونات ورزشی، نقض قوانین و مقررات، و همچنین بررسی سوابق انضباطی قبلی این ورزشکار در فدراسیون‌های گذشته، به یک سال محرومیت از تمام فعالیت‌های مرتبط با تنیس روی میز و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر اساس همین آرا، رضا فرجی مربی بنیامی فرجی، به علت انجام رفتار غیر ورزشی در حین مسابقه به سه ماه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و میلاد عابدینیان به دلیل رفتار غیرورزشی و سابقه انضباطى قبلى به ۳ ماه محرومیت و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حمیدرضا طاهرخانی به دلیل انجام حرکات غیرورزشی پس از پایان مسابقات دسته برتر، به اخذ تعهد، الزام به جبران خسارت و توبیخ کتبی با درج در پرونده و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این احکام با رعایت ماده ۳۳ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون تنیس روی میز مورخه ۱۴۰۱/۴/۲۲ و طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۹ هیئت محترم وزیران، قابلیت تجدید نظرخواهی را در کمیته تجدیدنظر انضباطی فدراسیون تنیس روی میز دارا می‌باشد.

این آرا ظرف مدت ۱۰ روز بعد از ابلاغ با رعایت ماده ۳۳ قابلیت تجدیدنظرخواهی در کمیته تجدید نظر انضباطی فدراسیون را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها