کد خبر : 2066145 | 10 شهریور 1403 ساعت 13:02 | 30.1K بازدید | 32 دیدگاه

تن‌هاخ مانع جدایی دو بازیکن از یونایتد شد

اریک تن‌هاخ در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با جدایی کریستین اریکسن و آنتونی مخالفت کرد.

تن‌هاخ مانع جدایی دو بازیکن از یونایتد شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شلوغی را در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا سپری کرد و موفق شد قرارداد مانوئل اوگارته را از پاری سن ژرمن نهایی کند و همچنین اسکات مک تامینای را به ناپولی واگذار کرد تا دو تغییر مهم در فهرست تیمش داشته باشد.

اما این دو انتقال تنها انتقال‌های مدنظر مدیران یونایتد نبودند و رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که قرار بود دو بازیکن سرشناس دیگر هم فهرست این تیم را در آخرین روز پنجره تابستانی ترک کنند و مذاکراتی هم برای نهایی کردن این دو انتقال انجام شده بود اما این اتفاق در لحظات آخر عملی نشد.

روزنامه دیلی میل مدعی شده است که باشگاه رئال بتیس مذاکرات برای به خدمت گرفتن قرضی اریکسن و آنتونی را آغاز کرده بود و یونایتد هم مشکلی با فروش این دو بازیکن نداشت، اما تن‌هاخ به صورت کامل با این تصمیم مخالف بود و در نهایت هم موفق شد مدیران این باشگاه را به حفظ این دو بازیکن متقاعد کند.

آنتونی در طول دوران حضورش در یونایتد نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و اریکسن هم در این فصل فرصت حضور در میدان را نداشته است اما تن‌هاخ همچنان به حفظ هر دو بازیکن با توجه به تقویم فشرده و دشواری که امسال در پیش خواهد داشت تاکید دارد.

دیدگاه‌ها