کد خبر : 2066127 | 10 شهریور 1403 ساعت 12:01 | 33.1K بازدید | 41 دیدگاه

خداحافظی احساسی هافبک یونایتد پس از ۲۲ سال!

اسکات مک تامینای پس از ۲۲ سال حضور در منچستریونایتد از این باشگاه جدا شد و به ناپولی پیوست.

خداحافظی احساسی هافبک یونایتد پس از ۲۲ سال!

به گزارش "ورزش سه"، مک تامینای در سال ۲۰۰۲ به آکادمی باشگاه منچستریونایتد پیوست تا کارش را از پنج سالگی با این تیم شروع کرده باشد و در سال ۲۰۱۷ توانست به تیم اصلی این باشگاه اضافه شود و در طول این مدت ۲۵۵ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و روزهای خوب و بد زیادی را سپری کرد.

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بالاخره از این باشگاه جدا شد و به ناپولی پیوست تا تحت هدایت آنتونیو کونته به میدان برود و در گفتگویی احساسی از هواداران یونایتد خداحافظی کرد. او به سایت رسمی این باشگاه گفت: «هر وقت که دوران فوتبالم به پایان برسد، مطمئناً به این دوره از زندگی‌ام نگاه خواهم کرد. من از ۵ سالگی اینجا بودم و روزهای خوبی را سپری کردم.

عشق زیادی به این باشگاه فوتبال دارم و خیلی خوشحالم که توانستم بخشی از تاریخ آن را تجربه کنم و عضوی از بازیکنان جوانی باشم که در این باشگاه رشد کرده‌اند. به همین دلیل بود که دوست داشتم پیامی برای آنها بفرستم تا عشقم را نشان دهم. من در هر دقیقه از حضورم در این باشگاه فوتبال عشق زیادی دریافت کردم.

از همه بازیکنان و اعضای کادر فنی و مدیران و همچنین هواداران بسیار سپاسگزار هستم. بدون آنها و خانواده‌ام نمی‌توانستم در چنین شرایطی قرار بگیرم. حالا وارد مرحله دیگری از زندگی حرفه‌ای خودم در ایتالیا می‌شوم و بی‌صبرانه منتظر هستم تا از این تجربه لذت ببرم و می‌دانم که مسیری متفاوت در زندگی من است که باید با آن روبرو شوم.

اگر هفت سال پیش که به تیم اول یونایتد آمدم، به من می‌گفتید که امروز در چنین جایگاهی خواهم بود و خانواده‌ام چنین لحظاتی را در اولدترافورد سپری خواهند کرد، هرگز باور نمی‌کردم. واقعا عاشق این تجربه هستم و برای چالش جدید آماده شده‌ام. می‌خواهم بروم و این طوفان را در آغوش بگیرم. همیشه یونایتد را دنبال خواهم کردم و می‌خواهم پیروزی و قهرمانی آنها را ببینم.»

دیدگاه‌ها