کد خبر : 2066089 | 10 شهریور 1403 ساعت 08:50 | 8K بازدید | 12 دیدگاه

هرچه طلسم بود در رفسنجان باطل شد!

پیروزی سه گله مس رفسنجان مقابل آلومینیوم نکته جالبی را در خود داشت.

هرچه طلسم بود در رفسنجان باطل شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان درحالی که فصول گذشته هرگز نتوانسته بود پیش از هفته ششم لیگ برتر پیروزی به‌دست آورد، در فصل جاری با نمایش تحسین‌برانگیز و کسب اولین پیروزی خود در هفته سوم مقابل آلومینوم اراک، نقطه عطفی در تاریخ خود رقم زد.

مس رفسنجان که در سال‌های اخیر با مشکلات و نوسانات فراوانی روبرو بوده و نتایج قابل قبولی در آغاز فصل کسب نکرده بود، در این بازی با عملکردی منسجم و تاکتیکی موفق شد با سه گل برابر الومینیوم به پیروزی برسد. این پیروزی نه تنها به لحاظ امتیازی اهمیت دارد بلکه نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه در عملکرد تیم است.

بعد از ۱۵ بازی لیگ و ۵ بازی جام حذفی در فصل گذشته همچنین دو بازی فصل جدید بالاخره در بیست و سومین حضور نویدکیا روی نیمکت مس نارنجی‌پوشان در سومین هفته لیگ به سه گل آلومینیوم را مغلوب کردند و یک پیروزی شیرین خانگی را رقم زدند. تیم نویدکیا در این مدت همچنین موفق به ثبت سه گل در هیچ بازی خانگی دیگری نشده بود و در این مسابقه توانست سه بار دروازه آلومینیوم را در رفسنجان باز کند.

2075030

این نتیجه همچنین سومین پیروزی پیاپی نویدکیا برابر آلومینیوم بود پس از دو بازی فصل قبل در لیگ و جام حذفی که اتفاقا نتیجه بازی دو تیم در لیگ هم سه بر یک به سود مس تمام شد.

با این نتیجه، مس رفسنجان از فشار روانی ناشی از نتایج ضعیف گذشته رها شده و با اعتماد به نفس بالاتر به ادامه رقابت‌ها نگاه می‌کند. این موفقیت امیدها برای فصل جاری را زنده کرده و طرفداران این تیم امیدوارند که روند رو به رشد ادامه یابد و تیم بتواند در سایر بازی‌های آینده نیز نتایج خوبی کسب کند.

عکاس: حسین برزیده

دیدگاه‌ها