کد خبر : 2066063 | 10 شهریور 1403 ساعت 00:48 | 17.7K بازدید | 6 دیدگاه

صیادمنش بدون صدرنشینی در ایران

وسترلو علی‌رغم بهره‌مندی از وینگر ایرانی خود مقابل خنک شکست خورد.

صیادمنش بدون صدرنشینی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته ششم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال وسترلو که مثل پنج بازی قبل اللهیار صیادمنش را در ترکیب و سمت چپ خط هجومی خود داشت، از ساعت 22:15 جمعه شب در ورزشگاه چگکی آرنا مقابل خنک رده هفتمی قرار گرفت.

یاران صیادمنش که در سه هفته ابتدایی فصل 25-2024 ژوپیر لیگ بلژیک درخشان کار کردند و توانستند سه پیروزی متوالی داشته باشند، در دو دیدار اخیرشان به یک شکست و یک مساوی رسیدند تا از صدر جدول پایین بیایند و جمعه شب هم برابر خنک نتوانستند کاری از پیش ببرند و مغلوب شدند.

تیم وسترلو در ادامه نتایج ضعیف دو هفته گذشته‌اش، این بار هم در دیدار خارج از خانه مقابل خنک با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا 10 امتیازی بماند و فرصت صدرنشینی در ژوپیر لیگ قبل از فیفا دی را با کسب حتی یک مساوی از دست بدهد.

اللهیار صیادمنش؛ ستاره ایرانی وسترلو که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک آمار عالی با ثبت 3 گل و 1 پاس گل بر جای گذاشته بود، برای دومین بازی پیاپی و حضور 90 دقیقه‌ای مقابل خنک نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.

صیادمنش که دوباره نامش در فهرست نهایی تیم ملی ایران قرار گرفته، در نیمه اول بازی با خنک یک موقعیت جدی خلق کرد که تبدیل به گل نشد.

دیدگاه‌ها