کد خبر : 2066062 | 10 شهریور 1403 ساعت 03:43 | 15K بازدید | 8 دیدگاه

سه گل و‌ دو پاس گل با خریدهای تازه

درخشش عیسی و علی و سباستین، روسفیدی محرم!

مس رفسنجان از فصل گذشته و با حضور محرم نویدکیا روند متفاوت و بازی‌های چشم‌نواز خودش را آغاز کرده اما در فصل جدید با تکمیل اسکواد مورد نظر نویدکیا می‌تواند فراتر از انتظار ظاهر شود.

درخشش عیسی و علی و سباستین، روسفیدی محرم!

به گزارش "ورزش سه"، مشکل اصلی نارنجی‌پوشان در فصل گذشته محدودیت نفرات و کمبود بازیکن بود اما ارزیابی عملکرد مس در نقل‌وانتقالات نشان می‌دهد محرم در این فصل تلاش کرده در هر پست حداقل دو بازیکن آماده در اختیار داشته باشد.

شاید برخی از اهالی فوتبال بر این باور بودند که نویدکیا در نقل و انتقالات سراغ گزینه‌های جذابی نرفته و بازیکنانی را انتخاب کرده که از روزهای اوج خودشان دور شده‌اند اما بررسی دو بازی اخیر و خصوصا نمایش نارنجی‌پوشان برابر آلومینیوم در درجه اول نشان‌دهنده موفقیت مس و نویدکیا در نقل‌وانتقالات تابستانی است.

هر سه گل مس رفسنجان در این بازی توسط عیسی مرادی و علی شجاعی دو خرید جدید این تیم به ثمر رسید. فرشید باقری مثل فصل گذشته ستاره تاثیرگذار و طراح حملات مس در خط میانی پاس گل اول این بازی را به زیبایی برای عیسی مرادی ارسال کرد و فرشید اسماعیلی و سباستین اسپاهیو پاس گل‌های دوم و سوم را به نام خودشان ثبت کردند. بر این اساس خریدهای محرم با ثبت سه گل و دو پاس گل نشان دادند تا چه حد می‌توانند در موفقیت مس فصل جدید تاثیرگذار باشند.

2074987
2074986

بهنام برزای در پست وینگر باانگیزه و موثر ظاهر شده، فرشید اسماعیلی در دو بازی اخیر یکی از بهترین‌های مس بوده و سایر خریدهایی که مورد استفاده قرار گرفتند نیز از بازیکنان موفق این تیم به شمار می‌روند.

در کنار خریدهای تابستانی حفظ ستاره‌های شاخص فصل گذشته از حامد لک در دروازه تا مدافعان و هافبک‌های اصلی مثل حسن جعفری، علی‌محمدی و باقری از دیگر عواملی هستند که می‌تواند مس رفسنجان را به یکی از تیم‌های موفق این فصل مبدل کند.

2074989

دیدگاه‌ها