کد خبر : 2066061 | 10 شهریور 1403 ساعت 02:39 | 12.6K بازدید | 29 دیدگاه

نگرانی‌ها درباره محل میزبانی استقلال در لیگ نخبگان

باشگاه استقلال ناچار است در ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های آسیایی خود باشد اما سوال اینجاست که شرایط این ورزشگاه مناسب چنین اقدامی هست؟

نگرانی‌ها درباره محل میزبانی استقلال در لیگ نخبگان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس در حالی وارد لیگ نخبگان خواهند شد که طبق برنامه اعلام شده، آبی‌ها باید روز 26 شهریور میزبان الغرافه باشند و روز اول آبان میزبان النصر عربستان. این درحالی است که طبق اعلام قبلی، باشگاه استقلال ورزشگاه آزادی را به عنوان اولویت اول و ورزشگاه شهدای شهر قدس را به عنوان اولویت دوم میزبانی خود در لیگ نخبگان معرفی کرده است.

البته که بر اساس شواهد و اظهارات مسئولان مربوطه به نظر می‌رسد تا حدود زیادی تکلیف استقلالی‌ها مشخص است و آنها باید در شهر قدس پذیرای الغرافه باشند چرا که ورزشگاه آزادی حداقل تا پایان مهر ماه شرایط میزبانی را ندارد اما نکته اینجاست که استادیوم شهر قدس نیز آنطور که ادعا می‌شود پتانسیل میزبانی یک بازی آسیایی آن هم برای تیم پرطرفداری مثل استقلال را ندارد.

مرور صحبت‌های بازیکنان تیم‌های هوادار و تراکتور که همین شب گذشته در این ورزشگاه به مصاف هم رفتند تازه‌ترین دلیل برای نگرانی استقلالی‌ها از میزبانی آسیایی‌شان است. کار به جایی رسیده که حتی بیرانوند هم پشت آبی‌ها درآمده و صراحتا گفته: «این ورزشگاه (شهر قدس) در شأن تیم بزرگی مثل استقلال نیست که بخواهد بازی‌های آسیایی خود را اینجا برگزار کند.»

البته که طبق اعلام میرشاد ماجدی قرار است صبح فردا (شنبه) بازدید میدانی از این ورزشگاه صورت گیرد و آخرین وضعیت آن برای میزبانی از بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان بررسی شود. باید تا اعلام نتیجه این بازدید منتظر ماند.

دیدگاه‌ها