کد خبر : 2066056 | 10 شهریور 1403 ساعت 00:32 | 34.1K بازدید | 75 دیدگاه

بازی باید بدون تماشاچی برگزار می‌شد

نصیرزاده: حرف‌های خیابانی آن جو را ایجاد کرد!

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره حواشی مربوط به برگزاری بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران توضیحاتی ارائه کرد.

نصیرزاده: حرف‌های خیابانی آن جو را ایجاد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شکست استقلال مقابل همنام خوزستانی‌اش را باید اولین شگفتی این فصل لیگ برتر بدانیم. شکستی که حواشی زیادی برای آبی‌های تهرانی به همراه داشت و حتی به موضع‌گیری هواداران علیه سرمربی این تیم نیز منجر شد. با این‌حال بازیکنان و برخی مسئولان تیم استقلال این شکست را به آنچه از طرف آنها "شیطنت باشگاه فولاد" عنوان شده ربط دادند. حسین حسینی؛ کاپیتان استقلال گفت فولادی‌ها به هدفشان رسیدند و ایمان عالمی سرپرست این تیم هم آنچه رخ داد را مهندسی شده یاد کرد.

در همین خصوص هوشنگ نصیرزاده؛ مدیرعامل فولاد در پایان بازی امشب این تیم مقابل پرسپولیس، در واکنش به اظهار نظر استقلالی‌ها علیه باشگاه فولاد به خبرنگاران گفت: «استقلال در این بازی فقط میهمان بود. استقلال خوزستان برای میزبانی هفته اولش در فولاد آرنا چک یک میلیارد تومانی داد که پاس نشد. روز جلسه شورای تامین برای بازی این تیم با استقلال هم لوله‌کشی ورزشگاه ترکید و آبیاری زمین مشکل پیدا کرد.»

او درباره حواشی مربوط به حضور یا عدم حضور هواداران در این بازی نیز افزود: «رصدی که بر فضای مجازی داشتیم احتمال دادیم که مشکلاتی در این بازی رخ دهد و به همین دلیل درخواست کردیم که بازی بدون تماشاگر برگزار شود. این موضوع را نه سازمان لیگ و نه شورای تامین نپذیرفتند اما درنهایت دیدید که نظر ما درست بوده است.»

وی درخصوص صحبت‌های جواد خیابانی که گفته بود ورزشگاه متعلق به همه است و حق ندارید آن را در اختیار بازی نگذارید، توضیح داد: «اظهارنظر ایشان به نحوی فشار وارد کردن به بخش مدیریتی فولاد بود. در واقع همین اظهارنظر بخشی از مشکلات این ماجرا بود.»

مدیرعامل فولاد بدون اشاره مستقیم، به کنایه درباره برخی شعارهای پایان بازی علیه کادر فنی استقلال، گفت: «قصد شکایت متقابل از باشگاه استقلال را نداریم و فوتبالی فکر می‌کنیم. فقط کافی بود آنها درک می‌کردند که تصمیم ما برای برگزاری بدون تماشاگر بازی، تصمیم درستی بود.»

دیدگاه‌ها