کد خبر : 2066050 | 10 شهریور 1403 ساعت 00:24 | 39.9K بازدید | 45 دیدگاه

اینتر ۴-۰ آتالانتا: نابودی گاسپرینی با سلاحی به نام تورام

اینتر در دیداری خانگی آتالانتا را با نتیجه پرگل ۴-۰ در هم کوبید.

اینتر ۴-۰ آتالانتا: نابودی گاسپرینی با سلاحی به نام تورام

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته سوم مسابقات سری A اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان آتالانتا بود و با درخشش مارکوس تورام توانست با ۴ گل شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی را به خانه بفرستد.

ویدئو: 351785

اینتر در این بازی از همان دقایق ابتدایی کاملاً جلو کشید و توانست در دقیقه ۴ دروازه حریف را باز کند. پس از حرکت تورام، او توپ را به مقابل دروازه فرستاد. جیمسیتی، مدافع آتالانتا، سعی داشت توپ را دفع کند اما به اشتباه آن را به سمت دروازه خودی فرستاد و اینتر به گل اول رسید.

2074966

آبی و مشکی‌پوشان میزبان شش دقیقه بعد گل دوم را هم به ثمر رساندند. روی حمله‌ای، مدافعان آتالانتا، توپ را به برگشت دادند اما بارلا با زمان‌بندی بسیار مناسب با یک ضربه والی فوق‌العاده و چشم‌گیر به گوشه دروازه حریف، بازی را ۲-۰ کرد.

2074967

لحظاتی بعد اولین حمله آتالانتا خلق شد. جایی که ضربه زاپاکاستا را سومر به خوبی سیو کرد.

در ادامه کمی بازی آرام شد و بلافاصله پس از کولینگ برک، اینتر می‌توانست گل سوم را هم بزند اما تیرک مانع آنها شد. این بار نیز تورام نقش اصلی حمله بود که ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۳۹ آخرین موقعیت اینتری‌ها خلق شد. جایی که شوت دی‌مارکو با اختلاف نه‌چندان زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اینتر نیمه دوم را هم مانند ۴۵ دقیقه ابتدایی طوفانی آغاز کرد. ابتدا در دومین دقیقه مارکوس تورام در شلوغی محوطه جریمه حریف خود را به توپ رساند و با یک نوک پا توپ را وارد دروازه آتالانتا کرد.

در دقیقه ۵۶ در شرایطی مشابه گل سوم، توپ در شلوغی محوطه جریمه به مخیتاریان رسید و او با یک ضربه سر آن را به مقابل دروازه فرستاد. جایی که تورام خود را به توپ رساند و آن را به تور دروازه چسباند.

2074968

حدود ۱۰ دقیقه بعد ضربه لائوتارو مارتینز از لبه محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت تا اختلاف بیشتر از ۴ گل نشود.

در حالی‌که شاگردان گاسپرینی توانی برای حمله نداشتند، اینتری‌ها به دنبال زدن گل بعدی بودند. این بار در دقیقه ۷۵ ضربه بارلا از پشت محوطه راهی به دروازه نداشت.

کمی پس از این حمله اینزاگی دو تعویض انجام داد که در یکی از آنها مهدی طارمی به جای تورام به زمین رفت.

در لحظات پایانی اینتر موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای خلق کرد اما در نهایت خبری از گل پنجم نبود و بازی با نتیجه ۴-۰ به پایان رسید تا اینتر در آغاز هفته سوم هفت امتیازی شود.

دیدگاه‌ها