کد خبر : 2066042 | 09 شهریور 1403 ساعت 23:52 | 7.1K بازدید | 28 دیدگاه

دقیقی دل و جرات زیادی داشت که تیم را قبول کرد؛

رضایی: سپاهان روی یک اتفاق به گل رسید

دروازه‌بان شمس‌آذر می‌گوید این تیم در بازی با سپاهان با بدشانسی شکست خورده است.

رضایی: سپاهان روی یک اتفاق به گل رسید

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین رضایی پس از شکست یک بر صفر شمس‌آذر مقابل سپاهان اظهار داشت: امروز روز قزوین بود و این روز را به مردم قزوین تبریک می‌گویم. قبل از بازی هم قسم شده بودیم که در این روز خوب به مردم قزوین یک هدیه خوب بدهیم، ولی متاسفانه علی‌رغم تلاش‌هایی که کردیم، نتوانستیم نتیجه کسب کنیم. امیدوارم از بازی‌های بعدی شرایط‌مان بهتر شود.

او ادامه داد: واقعا بدشانسی هم در این نتیجه تاثیرگذار بود. واقعا اتفاقی گل خوردیم. توپ به صورت بازیکن خودمان خورد و تک به تک شد و متاسفانه گل خوردیم، ولی همانطور که دیدید کاملا سوار بازی بودیم و حتی موقعیت‌های صددرصد گل داشتیم اما بی‌دقتی کردیم و از دست دادیم. چیزی که برای من در شمس‌آذر مشهود است، این است که بچه‌ها از جان و دل مایه می‌گذارند. به نتایج‌مان در این سه بازی نگاه نکنید. تیم واقعا بالیاقت است.

رضایی در مورد قرعه سخت شمس‌آذر در ابتدای لیگ عنوان کرد: قرعه از این هفته بهتر می‌شود، ولی در این سه بازی دیدید که بچه‌ها واقعا تلاش کردند. حتی در بازی چادرملو اگر ده نفره نمی‌شدیم، می‌بردیم. حیف شد. دست بچه‌ها و آقای سعید دقیقی درد نکند. خیلی دل و جرات می‌خواست که در این شرایط سخت تیم را تحویل بگیرند، ولی ما به مردم قزوین قول می‌دهیم با تلاش و جان و دل‌مان ادامه بازی‌ها را انجام بدهیم. انشالله بدشانسی‌ها تمام می‌شود و نتایج هم سمت ما می‌آید.

دیدگاه‌ها