کد خبر : 2066041 | 09 شهریور 1403 ساعت 23:52 | 33.1K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی شد: میلان یک مهاجم جدید دارد!

تامی آبراهام؛ مهاجم انگلیسی رم، با قراردادی قرضی راهی میلان شد.

رسمی شد: میلان یک مهاجم جدید دارد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان به طور رسمی اعلام کرد که تامی آبراهام با قرارداد قرضی یک‌ساله از رم به این باشگاه پیوسته است. این مهاجم سابق چلسی بدون بند خرید به میلان ملحق شده و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ بازیکن این تیم خواهد بود. میلان همچنین تأیید کرده که آبراهام در فصل ۲۵-۲۰۲۴ پیراهن شماره ۹۰ را بر تن خواهد کرد.

اعلام این انتقال پس از توافق رم برای خرید الکسیس ساله‌ماکرز صورت گرفته که او نیز از میلان به صورت قرضی به جالوروسی پیوسته است.

آبراهام به عنوان پنجمین خرید تابستانی پائولو فونسکا؛ سرمربی میلان، به این تیم اضافه شده است. پیش از این نیز آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید، استراهینیا پاولوویچ از سالزبورگ، یوسف فوفانا از موناکو و امرسون رویال از تاتنهام به میلان پیوسته بودند. گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ممکن است آبراهام حتی برای بازی شنبه شب مقابل لاتزیو در استادیوم المپیکو، در ترکیب میلان حضور داشته باشد.

آبراهام اکنون وارد چهارمین فصل حضور خود در سری A ایتالیا شده است. او اولین فصل خود را در ایتالیا به خوبی آغاز کرد و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ موفق به زدن ۱۷ گل در ۳۷ بازی شد، اما در فصل بعد فقط ۸ گل از ۳۸ بازی به ثمر رساند. در نهایت، در روز پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد که باعث شد تنها در ۸ بازی سری A در فصل ۲۴-۲۰۲۳ حضور داشته باشد.

2074948

دیدگاه‌ها