کد خبر : 2066034 | 10 شهریور 1403 ساعت 03:03 | 28.3K بازدید | 23 دیدگاه

مرد مورد اعتماد مورایس

کاوه بازو و عضله را به رخ کشید! (عکس)

مهاجم اول این روزهای سپاهان به خوبی توانسته پاسخ اعتماد مورایس را بدهد.

کاوه بازو و عضله را به رخ کشید! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی کاوه رضایی از بلژیک برگشت و آن اتفاقات عجیب در راه پیوستنش به استقلال رخ داد تا این بازیکن به ناچار راهی تبریز شود، انتقادهای زیادی به او شد و بعد از سپری شدن آن نیم‌فصل ناموفق با پیراهن تراکتور، قلم منتقدان علیه او تیزتر هم شد تا جایی که پیوستن کاوه به سپاهان را اشتباهی بزرگتر برای جبران اشتباه قبلی او یاد کردند.
با این‌حال کاوه بی‌توجه به این حرف و حدیث‌ها کارش را کرد و به مرور توانست خودش را احیا کند. او هر طور که بود لیگ بیست و دوم را از سر گذراند تا در لیگ بیست و سوم فرصت بیشتری نصیبش شود. فصلی که در 22 بازی آن برای سپاهان به میدان رفت؛ ۷ بار به عنوان بازیکن ثابت و 15 بازی هم در قامت مهاجم ذخیره. در این مدت 5 گل و 4 پاس گل ثبت کرد تا برای مهاجمی که در حال فرار از بحران است، آمار نسبتا خوبی تلقی شود.

2074933

این مهاجم طلایی‌پوشان در بازی‌های پیش‌فصل امسال هم خودی نشان داد تا مورایس در غیاب شهریار مغانلو به او دلگرم شود. او تا به اینجای کار 2 گل و 1 پاس گل داشته تا همه را منتظر درخشش دوباره خودش کند. همه می‌دانیم کاوه رضایی از آن بازیکنانی است که اگر موتور گلزنی‌اش روشن شود به سختی خاموش خواهد شد. ظاهرا موتور کاوه روشن است و باید دید در فصلی که حسابی فرصت خودنمایی دارد چه خواهد کرد.

2074934
عکس‌ها میثم میرزایی

دیدگاه‌ها