کد خبر : 2066033 | 09 شهریور 1403 ساعت 23:30 | 23.7K بازدید | 27 دیدگاه

فقط از محوطه جریمه تصویر بدهید

عمران زاده: آقای تاج خداوکیلی ظلم است!

حنیف عمران زاده می‌گوید که چادرملو در سه هفته ابتدایی لیگ، چهار گل روی اشتباه داوری دریافت کرده است.

عمران زاده: آقای تاج خداوکیلی ظلم است!

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران‌زاده؛ مربی تیم فوتبال چادرملو پس از شکست سه بر یک برابر ملوان درباره اینکه انگار تیم آنها نمی‌تواند علی‌رغم بازی خوب، حقش را بگیرد، گفت:ما حقمان را می‌توانیم در زمین بگیریم ولی به نظر می‌رسد که از طریق داوری کمی اذیت می‌شویم. ما تاکنون سه بازی انجام داده‌ایم و متأسفانه در هر سه بازی اشتباهات داوری رخ داده است.

ویدئو: 351751

او ادامه داد: گل اول سپاهان که پنالتی نبود. گل بازی با شمس آذر که آفساید بود. در گل اول تیم ملوان نیز بازیکن آنها ابتدا توپ را با دست زد، ضمن اینکه خطایی که سر صحنه گل دوم گرفته شد، خطا نبود.

وی گفت: بازی، بازی بدی نبود و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما آن‌ها به گل تبدیل نشدند. تیم حریف باتجربه‌تر بود و توانست موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند. دقیقا همان گلی که ما به‌عنوان گل سوم خوردیم، در نیمه اول نصیب ما شد ولی آن را از دست دادیم. تیم‌مان روند خوبی دارد و خوب بازی می‌کند، ولی متأسفانه کمی بدشانسی داریم و هم از نظر داوری و هم از نظر موقعیت‌هایی که خراب می‌کنیم. امیدوت این فاصله‌ای که ایجاد می‌شود، کمک می‌کند تا نقطه‌ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

مربی چادرملو اضافه کرد: اما خواهشی از آقای تاج دارم؛ آقا، خداوکیلی دیگر فکر کنم لیگ‌های بنگلادش هم اکنون از فناوری VAR استفاده می‌کنند. مگر می‌شود که در سه هفته اول، گل‌های اولمان همیشه با اشتباه داوری همراه باشد؟ این واقعاً خنده‌دار است. حرف هم بزنیم ما را محروم می2کنند.

او گفت: یک تیم و یک مجموعه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند که در زمین بازی اتفاقات خوبی رقم بخورد، اما شما نگاه کنید، در سه بازی متوالی این اتفاقات افتاده است. حالا خودتان هم اگر صحنه گل اول را نگاه کنید، می‌بینید که واقعاً اشتباه شده و بازیکن با دست به توپ ضربه زده است. امیدوارم که در ادامه بهتر شود.

عمران زاده در پایان گفت: ما هم شنیده‌ایم که VAR را از روی دوربین‌های صدا و سیما بررسی می‌کنند. بالاخره دوربین صدا و سیما که خطاهای اطراف محوطه جریمه را که نشان می‌دهد. کل مسئله فوتبال ما در همان محوطه ۱۸ قدم است، اصلا نمی خواهیم مرکز زمین را پوشش بدهند. الان هم که می‌توانند صحنه‌های تلویزیونی را بالا و پایین کنند. یک تیم و یک مجموعه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، اما نباید این‌طور در حقشان ظلم شود.

دیدگاه‌ها