کد خبر : 2066025 | 09 شهریور 1403 ساعت 23:18 | 45.7K بازدید | 68 دیدگاه

حسین‌زاده و غندی‌پور دعوت نشدند

اختصاصی: علت غیبت دو آقای گل لیگ در تیم ملی

در پایان اولین تعطیلی فوتبال باشگاهی لیگ بیست و چهارم، حسین‌زاده و غندی‌پور دو بازیکن جوان و خوش آتیه فوتبال ایران آقای گل هستند.

اختصاصی: علت غیبت دو آقای گل لیگ در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت سه هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر و رسیدن به نخستین تعطیلی بین‌المللی مسابقات باشگاهی، وقتی که به آمارهای فردی لیگ برتر نگاه می‌کنیم حضور امیرحسین حسین‌زاده و رضا غندی‌پور دو مهاجم تیم تراکتور و ملوان به عنوان آقای گل فصل جدید لیگ بسیار قابل اهمیت است. 

حسین‌زاده و غندی‌پور دو مهاجم جوان فوتبال ایران هستند که هر دوی آنها وضعیت متفاوتی را تجربه می‌کنند؛ حسین‌زاده که مدت‌ها پیش در استقلال با درخشش خود مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته بود و پس از مدتی لژیونر شدن دوباره به ایران برگشته، در تفکرات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ خودش را ثابت کرده و موفق شده است با ثبت سه گل و یک پاس گل یکی از اثرگذارترین بازیکنان لیگ بیست و چهارم باشد. 

با این حال رضا غندی‌پور مهاجم ۱۸ ساله و دهه هشتادی تیم ملوان در وضعیت خاصی قرار دارد. او بدون شک در همین مدت کوتاه خودش را به عنوان یک استعداد جدید معرفی کرده و مهاجم فصل قبل پیکان که حالا برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی، در ملوان بازی می‌کند با زدن یک گل مقابل استقلال و بریس کردن در برابر چادرملو اردکان خودش را سه گله کرده است. 

2074912

قطعاً حضور ۲ بازیکن جوان در صدر لیست گلزنان برتر لیگ بیست و چهارم آن هم در شرایطی که یکی از آنها ۲۳ ساله است و دیگری که یک بازیکن دهه هشتادی محسوب می‌شود و متولد سال ۱۳۸۴ است، خبر از یک تغییر نسل بزرگ در فوتبال ایران می‌دهد.

 البته این دو بازیکن جوان هر دو در لیست تیم ملی حضور ندارند که البته علت غیبت هر دو این است که قبلا در فهرست تیم ملی رجیستر نشده‌اند.

دیدگاه‌ها