کد خبر : 2066021 | 09 شهریور 1403 ساعت 23:10 | 40.8K بازدید | 303 دیدگاه

امیدوارم نگاه به نمایندگان ایران منطقی باشد؛

بعیدی: یک تیم نمی‌خواهد متوجه بشود

مدیر تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به پرسپولیس بابت مقاومت برای افزایش سقف قرارداد کنایه زد.

بعیدی: یک تیم نمی‌خواهد متوجه بشود

به گزارش "ورزش‌سه"، احسان بعیدی؛ مدیر تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی یک بر صفر طلایی‌پوشان در مصاف با شمس آذر در اراک گفت: شرایط لیگ امسال طوری شده که از میزبانی دور شده‌ایم و سختی‌های خاص خودش را دارد. از مردم شریف اراک، هیئت فوتبال اراک و تمام کسانی که به این میزبانی کمک کردند ممنونیم ولی هیچ جا خانه خود آدم نمی‌شود.

ویدئو: 351741

او سپس درباره اینکه سپاهان چرا نمی‌تواند قرارداد چند بازیکن خود را ثبت کند، اضافه کرد: دلیلش را همه می‌دانند. دو هفته دیگر باید نمایندگان ایران در آسیا حضور داشته باشند و به نظرم همه باید باکیفیت در این رقابت‌ها حاضر بشوند. اگر تیمی دوست ندارد و می‌خواهد متوجه نشود، نباید ملاک عمل باشد. بهتر است مسئولان طوری تصمیم بگیرند که همه تیم‌ها با کیفیت خوب در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند. الان العین قهرمان شده و سهمیه ما را گرفته ولی ما درگیر مسائلی نظیر اضافه کردن بازیکن هستیم. این شرایط برای تیم‌های ایرانی آسیب‌زا است و امیدوارم به این مسئله منطقی نگاه شود. برای حضور باکیفیت نیاز به ابزار داریم و امیدواریم تیمی مانع این موضوع نشود. امیدوارم واقع‌بینانه به این موضوع نگاه شود تا همین یک و نیم سهمیه باقی مانده هم از بین نرود. 

بعیدی سپس درباره استفاده از وی ای آر در بازی سپاهان هم صحبت کرد: از عزمی که برای استفاده از وی ای آر وجود دارد، سپاسگزاریم. دیدیم که در فصول گذشته در بحث قهرمانی اتفاقاتی افتاده. بحث وی ای آر کمک خواهد کرد. ما هم دوست داریم وی ای آر را در ابعاد استاندارد داشته باشیم. اما آنچه استفاده شد، شبیه استانداردهای دنیا نیست. امیدوارم مرتفع شود ولی این موضوع از نان شب برای فوتبال ایران واجب‌تر است.

مدیر سپاهان سپس درباره اینکه سپاهان مقابل ملوان در کجا میزبانی خواهد کرد گفت: بازی‌های فشرده ما به زودی آغاز می‌شود. بهتر است درباره این موضوع در روزهای آینده و از طریق کانال‌های رسمی باشگاه اطلاع رسانی شود.

دیدگاه‌ها