کد خبر : 2066019 | 10 شهریور 1403 ساعت 02:50 | 45.3K بازدید | 62 دیدگاه

کابوس یونایتدها در لیگ اروپا: نابود می‌شویم!

هواداران منچستریونایتد به شدت نگران دیدار مقابل فنرباغچه و رویارویی با برخی اعضای سابق این باشگاه هستند.

کابوس یونایتدها در لیگ اروپا: نابود می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و منچستریونایتد در دور گروهی با فنرباغچه، رنجرز، بودو گلیمت، پورتو، ویکتوریا پلژن، توئنته، پائوک و اف‌سی‌‌اس‌بی روبرو خواهد شد. یکی از سخت‌ترین بازی‌های آنها مقابل فنرباغچه است که با سه تن از اعضای سابق باشگاه نیز دیدار خواهند کرد.

سفیان امرابط، هافبک سابق منچستریونایتد، به طور رسمی به فنرباغچه پیوسته است. این انتقال به صورت قرضی از فیورنتینا انجام شد. امرابت ۲۸ ساله در سال آخر قرارداد خود با فیورنتینا بود و اکنون به تعدادی از اعضای سابق منچستریونایتد در فنرباغچه ملحق خواهد شد.

او تحت هدایت ژوزه مورینیو، که بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ سرمربی منچستریونایتد بود، بازی خواهد کرد. همچنین، امرابط با فرد، که پنج فصل برای منچستریونایتد بازی کرد و در سال ۲۰۲۳ از این باشگاه جدا شد، هم‌تیمی خواهد شد.

2074908

این انتقال باعث نگرانی هواداران منچستریونایتد درباره شانس‌های این تیم در لیگ اروپا شده است. تیم اریک تن‌هاخ در قرعه‌کشی لیگ اروپا با فنرباغچه روبرو شده است.

هواداران اکنون در بازی رودرروی دو تیم انتظار بدترین حالت را دارند. یکی از هواداران زیر عکس انتقال امرابط نوشت: «این لبخند یعنی «به زودی می‌بینمت منچستریونایتد». ما نابود شده‌ایم.»

دیگری نوشت: «مورینیو او را احیا خواهد کرد.» سومی نوشت: «فرد، امرابط و ژوزه مورینیو مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا، می‌دانم که این چگونه به پایان می‌رسد.»

چهارمی گفت: «نمایش استادانه امرابط مقابل منچستریونایتد دیوانه‌کننده خواهد بود.»
دیگری اضافه کرد: «منچستریونایتد در لیگ اروپا نابود خواهد شد.»

2074909

دیدگاه‌ها