کد خبر : 2066018 | 09 شهریور 1403 ساعت 23:00 | 24.4K بازدید | 93 دیدگاه

پرسپولیس و تنها دو ملی‌پوش در فیفادی شهریور

از لیست ۲۶ نفره تیم ملی، سهم پرسپولیس تنها دو بازیکن است.‌

پرسپولیس و تنها دو ملی‌پوش در فیفادی شهریور

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، پانزدهم و بیستم شهریور به ترتیب به مصاف تیم‌های قرقیزستان و امارات می‌رود.

لیست تیم ملی برای این دو دیدار از سوی قلعه‌نویی اعلام شد که نام دو بازیکن پرسپولیسی نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

حسین کنعانی مدافع پرسپولیس که پای ثابت اردوهای تیم ملی است، از سوی کادر فنی تیم ملی باز هم فرا خوانده شد و همچنین میلاد محمدی مدافع چپ‌پای سرخ‌ها که به تازگی به پرسپولیس پیوسته و نخستین بازی خود را با این تیم مقابل فولاد انجام داد، برای دو دیدار پیش روی تیم ملی نیز دعوت شده است.

این درحالی است که سال‌های گذشته پرسپولیس معمولا سهم بیشتری از بازیکنان را در تیم ملی داشت اما با کوچ ستاره‌ها این عدد در تیم ملی ایران کاهش یافته است.

2074783

پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی چندین ستاره کلیدی خود را از دست داد، حالا شاهد حضور آن‌ها در جدیدترین لیست تیم ملی است.

نام مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند که در لیست ۲۶ نفره قلعه‌نویی وجود دارد، حالا به عنوان بازیکنان تراکتور به تیم ملی فرا خوانده می‌شوند. همچینین علی نعمتی که پس از جدایی از پرسپولیس به فولاد پیوست، در لیست تیم ملی قرار دارد که بعد از بازی با پیراهن فولاد از سوی قلعه‌نویی انتخاب شده است.

از این رو اگر پرسپولیس در پنجره تابستانی موفق به حفظ این سه ستاره می‌شد، احتمالا شمار بازیکنان ملی‌پوش ایرانی‌ سرخ‌پوشان به عدد ۵ می‌رسید.

دیدگاه‌ها