کد خبر : 2066015 | 09 شهریور 1403 ساعت 22:56 | 46.8K بازدید | 107 دیدگاه

غیبت ادامه‌دار حاج صفی و رضاییان

جوانترها جانشین دو غایب بزرگ فهرست تیم ملی

احسان حاج‌صفی؛ کاپیتان پیشین و رامین رضاییان؛ ستاره استقلال در دومین اردوی متوالی به تیم ملی دعوت نشدند.

جوانترها جانشین دو غایب بزرگ فهرست تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در فهرست 26 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 برابر قرقیزستان و امارات، نامی از رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی به چشم نمی‌خورد.

رضاییان با ثبت دو گل و یک پاس گل، نقشی کلیدی در نتایج تیمش داشته و حضور مؤثرش در خط دفاعی و حمله، به وضوح نشان از آمادگی بالای او دارد.

حاج‌صفی نیز که طی یک دهه گذشته همواره یکی از نفرات حاضر در تیم ملی بود، با حضور در ترکیب آ.ا.ک در رقابت‌های مقدماتی لیگ کنفرانس امیدوار بود تا بتواند جایی در فهرست جدید تیم ملی داشته باشد، دعوت نشد.

2071825

انتخاب قلعه‌نویی برای سمت راست، صالح حردانی و آریا یوسفی بوده و در جناح چپ هم میلاد محمدی و ابوالفضل جلالی به تیم ملی دعوت شده‌اند تا اینگونه رامین رضاییان و احسان حاج صفی از تیم ملی دور شوند.

غیبت این دو نشان می‌دهد که قلعه‌نویی ترجیح داده است به گزینه‌های جوان‌تر فرصت دهد و به نوعی تغییر نسل تیم ملی را ادامه دهد. البته این تصمیم می‌تواند به رشد بازیکنان جدید کمک کند.

البته باید این نکته را بیان کرد که در فصل جدید، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی چندان به میدان نرفته‌اند. جلالی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و حردانی نیز در بازی‌های اخیر در ترکیب اصلی حضور نداشته اما این دو امیدوار به آغاز درخشش در فصل جدید با حضور در اردوی تیم ملی هستند.

2055608

دیدگاه‌ها