کد خبر : 2066012 | 09 شهریور 1403 ساعت 22:46 | 13.3K بازدید | 8 دیدگاه

بالا و پایین فوتبال را دیده‌ام؛

فخرالدینی: هیچ صحبتی درباره استقلال ندارم

میلاد فخرالدینی می‌گوید اعضای تیم سپاهان از عملکرد شمس‌آذر شگفت‌زده شده بودند.

فخرالدینی: هیچ صحبتی درباره استقلال ندارم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی پس از شکست یک بر صفر شمس‌آذر مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما در این سه بازی واقعا مستحق نتایج بهتری بودیم. امروز هم حداقل نتیجه عادلانه، مساوی برای دو تیم بود، اما خواست خدا بر این بود و بازی را باختیم. تیم جوانی داریم و تلاش می‌کنیم در بازی آینده جبران کنیم.

ویدئو: 351743

او در ادامه گفت: سپاهان همیشه سپاهان است. آنها فکر نمی‌کردند تیم ما تا این حد یک دست باشد و جا خورده بودند. خیلی خوشحالم که امسال در شمس‌آذر هستم. واقعا تیم جوان و خوبی داریم و مطمئنا در آینده بهتر از این می‌شویم.

فخرالدینی درخصوص موقعیتی در این دیدار از دست داد، عنوان کرد: دفاع سپاهان توپ را زد و یک دفعه جلویم افتاد. روزی‌ام نبود و انشاالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنم.

او در مورد درگیری با حزباوی گفت: چیز خاصی نبود.

این بازیکن در مورد دوران حضور خود در استقلال نیز گفت: صحبتی نیست. در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد. هر جا قسمتم باشد و خدا بخواهد بازی می‌کنم.

فخرالدینی درباره نیمکت‌نشینی در استقلال گفت: این اتفاقات می‌افتد. من شانزده سال است در لیگ برتر هستم و بالا و پایین فوتبال را زیاده دیده‌ام و سعی می‌کنم همیشه رو به جلو بروم و پیشرفت داشته باشم.

دیدگاه‌ها