کد خبر : 2066010 | 09 شهریور 1403 ساعت 22:33 | 9K بازدید | 29 دیدگاه

از افرادی که حواسشان به این چمن هست تشکر می‌کنم

مورایس: داریم پیشرفت می‌کنیم، خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از نمایش شاگردانش در مصاف با شمس آذر تمجید کرد.

مورایس: داریم پیشرفت می‌کنیم، خوشحالم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شمس‌آذر قزوین که با پیروزی یک بر صفر شاگردانش تمام شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: این مسابقه یک بازی رقابتی دیگر مقابل تیم باانرژی شمس‌آذر بود و حیف شد که از همه موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

او سپس با تمجید از عملکرد شاگردانش اضافه کرد: بابت پیشرفتی که نشان دادیم خوشحال هستیم و از هواداران که برای حمایت از تیم از اصفهان آمدند تشکر می‌کنم، زیرا می‌توانیم با این هواداران رو به جلو برویم.

از مورایس درباره زمان صدور کارت بازی سه بازیکن تیم که مهدی لیموچی، انزونزی و کامارا هستند پرسیدند و او در واکنش به این سوال گفت: امیدوارم در بازی بعدی بازیکنان بیشتری در دسترس داشته باشیم. باشگاه پیگیر است.

مورایس سپس درباره استفاده از وی ای آر که برای اولین مرتبه در لیگ برتر برای سپاهان اتفاق افتاد بیان کرد: امیدوارم نتیجه عادلانه بوده باشد. انسان هستیم و در صورت نیاز باید از دستگاه‌ها استفاده کنیم. در بازی داوران در همه لحظات نمی‌توانند از VAR استفاده کنند. بودن VAR خیلی مهم است. همین که مردم حس کنند بازی‌ها عادلانه است، مهم است.
مورایس سپس درباره اعتراض دقیقی سرمربی شمس آذر به اتلاف وقت توسط سپاهانی‌ها در دقایق پایانی مسابقه اینطور واکنش نشان داد: این اعتقاد و نظرات آنهاست، به نظر آن‌ها احترام می‌گذاریم.

از مورایس درباره میزبانی تیمش در اراک پرسیدند و او در واکنش به این سوال و کیفیت چمن ورزشگاه امام خمینی بیان کرد: زمین خیلی خوب بود و خوشحالم در این زمین بازی کردیم. از افرادی که حواسشان به این چمن هست و باشگاه که زمینه استفاده از این زمین را فراهم کرد، تشکر می‌کنم. از آلومینیوم بابت همکاری و در اختیار گذاشتن زمین تشکر می‌کنم، مطمئن باشید با توجه به این همراهی و کمک، هرموقع بتوانم به آن‌ها کمک می‌کنم.

دیدگاه‌ها